  • Data: 2004-01-13 23:18:44
    Temat: Re: Alternatywny adres na karcie kredytowej
    Od: "mlay" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ciekawe.
    > Bo zagrozenie ze strony kasjerki w supermarkecie jest potencjalnie
    > wielokrotnie wieksze - skopiowanie paska magnetycznego karty.

    i w kolko macieju.. :) laskawa pani kasjerka moze przeciez z dowodu
    transakcji ktory u niej zostaje spisac numer karty, date waznosci,
    wlasciciela - i hulaj dusza w internecie :)
    obawiam sie natomiast, ze miala by problemy ze skopiowaniem paska - bardziej
    kelner w restauracji, gdzie tez zdarza mi sie placic kk ..

    nie popadajmy w skrajnosci - jesli nie wyjdziesz z domu, bo sie boisz ze
    zlamiesz noge, to cie zaleje sasiad albo potluczesz sie jak bedziesz z wanny
    wychodzil ..

    > A ci nasluchiwacze to kto to taki dokladnie? Bo rozumiem ze mozna
    > podawac dane przez telefon lub faksem, ale w Internecie to jakies
    > minimum chyba istnieje, i nawet ono zabezpiecza przed takimi rzeczami.

    nie wiem, czy moje obawy sa do konca racjonalne, ale uwazam, ze numer karty
    kredytowwej podawany przy placeniu w jakims sklepie jest do zrobienia (jakis
    spoofing adresu ip z obrazkami z oryginalnej strony - ordynarny przyklad, a
    wyrafinowanych pewnie byloby mozna znalezc wiele).

    > W Internecie czy na ulicy?

    powtorze jeszcze raz - w internecie ;)

    pzdr,
    mal