  • Data: 2004-01-12 23:03:32
    Temat: Re: Alternatywny adres na karcie kredytowej
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "mlay" <m...@p...onet.pl> writes:

    > chodzi mi o bardziej (lub mniej) swiadome 'pokazywanie'
    > numeru/wlasciciela/daty waznosci swojej kk..
    > nie boje sie placic karta w supermarkecie, natomiast boje sie podawac numeru
    > kk w internecie.

    Ciekawe.
    Bo zagrozenie ze strony kasjerki w supermarkecie jest potencjalnie
    wielokrotnie wieksze - skopiowanie paska magnetycznego karty.

    > Moje obawy szczegolnie sa
    > skierowane w strone 'nasluchiwaczy' - czyli potencjalnych zlodziei
    > 'nasluchujacych' mojej transakcji przy ktorej podaje poufne dane.

    A ci nasluchiwacze to kto to taki dokladnie? Bo rozumiem ze mozna
    podawac dane przez telefon lub faksem, ale w Internecie to jakies
    minimum chyba istnieje, i nawet ono zabezpiecza przed takimi rzeczami.

    > tak czy inaczej - chyba nie odwazylbym sie na podanie numeru kk
    > przypadkowemu sklepowi. \

    W Internecie czy na ulicy?
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH