  • Data: 2019-01-07 13:49:00
    Temat: Re: Alternatywa serwisu bm.pl (opłacanie rachunków kartą)
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 7 stycznia 2019 12:59:59 UTC+1 użytkownik ń napisał:
    > Ja to się dziwę co robią ludzie, jak im jebnie telefon.
    > Lub ktoś im jebnie np. daleko od domu za granicą.
    > Nie zrobisz przelewu na 4 (cztery) złote bez SMS.

    Jak nie zrobię - zrobię jak najbardziej, zdefiniowany/zaufany - po to są, a w moim
    przypadku jest to 100% wykonywanych, za zakupy w necie płacę kartą (choć przyznam, że
    tutaj problem może wystąpić z 3D-secure - ale mam też kartę bez 3D-secure ;)

    Zaś jak telefon jebnie, to też żaden problem, przekładasz kartę SIM do jakiegoś
    starocia (albo, jak u mnie, nowego) z szuflady i gotowe.
    Jak walne karta SIM albo ukradną całość - to po duplikat do salonu, od ręki
    załatwione (no, jeszcze trzeba swoje w kolejce odstać, teraz szef już się dwa razy od
    kolejki odbił, bo prosiłem go o wymianę kart na 3-wielkościowe).

    Za granicą - tu już problem większy, ale z wakacjami zasada jasna - przelewy
    ustawiasz przed wyjazdem, a jak ktoś chce z plaży zakupy robić, to już sam sobie
    winien.

    Lepiej powiedz, co zrobisz, jak Ci jebną zdrapkę - i nie liczy się odpowiedź, że jej
    z domu nie wynosisz, albo masz jej zdjęcie w telefonie, bo wtedy całą Twoją
    argumentację przeciwko SMS o kant d4 potłuc - analogią jest tutaj osobny aparat z
    osobną kartą SIM tylko do haseł SMS - co swoją drogą jest bardzo dobrym rozwiązaniem,
    równie niewygodnym jak zdrapka.
    A jak zdrapka jest na określoną liczbę operacji, to już w ogóle dno - w db miałem
    jeszcze taką do przyjęcia, czyli ważną 2 lata, i podawało się parę liczb z podanych
    pól. Jak ktoś chciał, to drapał za każdym razem, i jak mało korzystał, to była
    szansa, że nawet wszystkich pól przez 2 lata nie zdrapie. Ale rozsądniejsi zdrapywali
    wszystko od razu.