  • Data: 2019-01-07 14:04:39
    Temat: Re: Alternatywa serwisu bm.pl (opłacanie rachunków kartą)
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 7 stycznia 2019 13:58:28 UTC+1 użytkownik Dawid Rutkowski
    napisał:

    > Jak kto nie chce, to zawsze wymyśli powód przeciw.
    > Oranżada akurat niewiele ma do rzeczy, kluczowy w zdaniu był kurier, który w każdym
    banku sprawę załatwia tak samo - ogląda dowód i pokazuje, gdzie się podpisać (choć
    przyznam, że trafiłem na banki, gdzie musiałem sam to wiedzieć) - i wskazanie, że
    nawet osoba 60+ da sobie z tym radę.
    > Ale dodatkowo oranżada to po trollowskiemu orange finanse, czyli po prostu mBank -
    mimo ich wysiłków, aby sprawiać wrażenie, że to "inny bank" (widać tak muszą - kiedyś
    mBank, multiBank i BRE to były "osobne banki", po unifikacji musieli sobie znaleźć
    coś nowego do ściemniania).
    > Jako że mBank masz, to założyłem, że jesteś już w jego temacie doktorem i konto
    założyć umiesz, a tym bardziej obsłużyć, oraz przeczytać TOiP.

    I musiałbym tego pilnować czy się toip nie zmieni, czy jakis dodatków emerytom nie
    nawciskają
    Czyli jak pisąłem- doktoryzowac się a akurat na takiej wiedzy mi nie zależy

    > A w jaki sposób ten bm.pl "ściąga rachunki od usługodawców"?
    > Co trzeba mu podać, by był w stanie to robić?

    Login i hasło