  • Data: 2019-01-07 15:20:26
    Temat: Re: Alternatywa serwisu bm.pl (opłacanie rachunków kartą)
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.01.2019 o 15:08, J.F. pisze:
    > Użytkownik "ń" napisał w wiadomości grup
    >
    > Dokladnie.

    > A to zalezy, gdzie ta zdrapke trzymasz - moga ukrasc z calym portfelem.
    > Chyba, ze z portfelu wyjales i zostawiles w hotelu.
    >
    > Tak czy inaczej - zdrapka/lista ma zalety.
    > Komu to przeszkadzalo ?

    A co, nie ma już zdrapek? W PKO są, ale zmieniłem na smsy.

    Smsy mają tę podstawową zaletę, że masz dodatkowy kanał, którym
    dostajesz potwierdzenie, komu przelewasz i ile.

    Jeśli masz na komputerze trojana, który podmienia numer konta i kwotę,
    to ze zdrapką leżysz.

    A w smsie widzisz, że chciałeś zapłacić 4 złote, a do zatwierdzenia
    przelew na 10 tys...

    MJ