  • Data: 2019-01-07 13:27:03
    Temat: Re: Alternatywa serwisu bm.pl (opłacanie rachunków kartą)
    Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-01-07 o 13:02, Kris pisze:

    > Powyżej wymieniłeś kilka czynności które powinienem zrobić, w Twoim tekście jest co
    najmniej kilka niezrozumiałych słów(PRP. oranżada itp)

    Gimbaza tak ma.
    Koledzy między sobą nadają dziwne nazwy różnym rzeczom, żeby dorośli nie
    połapali się zbyt szybko, o czym gówniarzeria rozmawia. ;)
    Większość z tego wyrasta, ale zdaje się nie wszyscy...
    Tutaj, prawdę mówiąc, nie spodziewałem się czegoś takiego jak żabka,
    płaz, aligator czy inszy krokodyl, rewolwer, oranżada. Jak widać, nawet
    mBank niektórzy nie są w stanie normalnie napisać. Nie wiem, skąd takie
    prymitywy się biorą. :(

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/