  • Data: 2019-01-07 14:15:27
    Temat: Re: Alternatywa serwisu bm.pl (opłacanie rachunków kartą)
    Od: ń <k...@t...sie> szukaj wiadomości tego autora

    Wzruszysz ramionami i unieważnisz, po czym aktywujesz następną?
    Za granicę wolę jechać ze zdrapką niż z telefonem, który mi może np. wpaść do wody...
    plum...
    Nie słyszałem, żeby w Rzymie cyganie napadali dla zdrapek czy gdziekolwiek w
    hotelu/na plaży zdrapki kradli.
    Token też ma zalety, tyle ze kolejny klamot (i na baterie).

    -----