  • Data: 2019-01-07 12:44:58
    Temat: Re: Alternatywa serwisu bm.pl (opłacanie rachunków kartą)
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 7 stycznia 2019 12:40:14 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > W inteligo też?

    W inteligo za przelew nie.
    Za zdrapkę - nie wiem, bo mam sms, i nawet nie wiem, czy zdrapkę oferują.
    Ale że za zdrapkę rżną to się nie dziwię, rżną wszędzie.
    Dziwię się za to, jaki problem z SMS - chyba że konto już wieloletnie, obecnie bowiem
    bez telefonu konta nie założysz...
    W żabie to nawet za SMSy potrafili rżnąć.
    Z resztą w pekao nadal rżną, ale można mieć darmowy token - co ciekawe, na androidzie
    mi się rozjechał przy chyba trzecim użyciu, a na nokii E51 ten w wersji J2ME (tak,
    mają taką) działa bez problemu.

    Ale serio skarbonka rżnie za przelewy? W jakiej taryfie?