  • 1. Data: 2007-01-23 22:26:08
    Temat: Allekarta KK - błyskawiczne wypełnianie wniosku ;)
    Od: Michał Rolka <usenet@moje_nazwisko.info>

    Chciałem zacząć wypełniać wniosek, ale przerwałem tę procedurę zaraz po
    zalogowaniu się (nie wpisałem żadnych danych). Powróciłem do formularza
    po kilku godzinach, a tu powitał mnie komunikat "Już złożyłeś swój
    wniosek. Wniosek o Allekartę Kredytową można złożyć tylko raz." Fiu,
    szybko poszło :) Co prawda Allegro ma moje dane, ciekaw jestem, czy
    jutro ktoś do mnie zadzwoni...

    Michał

  • 2. Data: 2007-01-23 22:48:01
    Od: "Damian" <d...@o...pl>

> [...]
    > :) Co prawda Allegro ma moje dane, ciekaw jestem, czy jutro ktoś do mnie

    Witaj,
    Raczej nie - sam kilka dni temu sładałem wniosek i było tego z 6 stron -
    wszystkie dane musisz wpisać, więc to raczej Allegro ma jakąś blokadę na
    ponowną próbę przejścia do formularza..

    Pozdrawiam
    Damian

  • 3. Data: 2007-01-23 23:07:36
    Od: Piotr Gralak <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > Raczej nie - sam kilka dni temu sładałem wniosek i było tego z 6 stron -
    > wszystkie dane musisz wpisać, więc to raczej Allegro ma jakąś blokadę na

    Zgadza się, Allegro dało ciała. powtórzyłem operację Michała, wycofałem
    się po zalogowaniu i to samo. Odpaliłem inną przeglądarkę, żeby
    wykluczyć jakieś cookie, bez zmian. Ja tam Allekarty kredytowej nie
    chcę, więc mi nie zależało, ale się im trochę statystyki popsują :)

    PG

  • 4. Data: 2007-01-24 07:34:51
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    Michał Rolka wrote:
> [...]
    > tylko raz." Fiu, szybko poszło :) Co prawda Allegro ma moje dane,
    > ciekaw jestem, czy jutro ktoś do mnie zadzwoni...

    A ktos juz ma taka karte ? Jak wyglada podglad www ? Czy ta karta
    zawsze jest darmowa ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 5. Data: 2007-01-24 10:36:04
    Od: "Sinus" <s...@N...gazeta.pl>

    A jakie są w ogóle kryteria przyznawania karty? Zaświadczenie o zarobkach i
    inne świstki czy może dają każdemu jak leci?

    Sinus

  • 6. Data: 2007-01-24 10:40:28
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > A jakie są w ogóle kryteria przyznawania karty? Zaświadczenie o zarobkach i
    > inne świstki czy może dają każdemu jak leci?
    >
    > Sinus

    zaswiadczenie na pewno i nie kazdy karte dostanie, w BZ WBK scoring jest
    dosc konserwatywny

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2007-01-24 10:43:12
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    RobertS wrote:
    > zaswiadczenie na pewno i nie kazdy karte dostanie, w BZ WBK scoring
    > jest dosc konserwatywny

    A jakie sa kryteria ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 8. Data: 2007-01-24 10:55:42
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw.pl>

    > A jakie sa kryteria ?

    A czy można zamienić np Rafiego NN na tę AlleKartę Kred. bez zaświadczeń z
    pracy itp?

  • 9. Data: 2007-01-24 15:09:26
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > A jakie sa kryteria ?

    nie pytaj mnie jaki mają algorytm, na pewno musisz byc "lepszym"
    klientem niz przy ubieganiu sie o kredyt w innych bankach

  • 10. Data: 2007-01-24 16:28:58
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    RobertS napisał(a):
    > nie pytaj mnie jaki mają algorytm, na pewno musisz byc "lepszym"
    > klientem niz przy ubieganiu sie o kredyt w innych bankach

    Tyle, ze karte z jakims niskim limitem to moze teraz dostac kazdy.

    A jak bede chcial to wezme Golda z jakiegos rozpoznawalnego na swiecie
    banku, a nie Allekarte z BZWBK.

    --
    pozdrawiam
    Mithos