  • 1. Data: 2007-01-23 19:18:44
    Temat: LukasBank - dla idiotów?
    Od: "Marcin " <a...@N...gazeta.pl>

  • 2. Data: 2007-01-23 19:23:42
    Temat: Re: LukasBank - dla idiotów?
    Od: "Marcin " <a...@g...pl>

    Wczoraj wypłaciłem z bankomatu 230 i 30 złotych. Pieniądze zostały z konta
    ściągniete i są w historii rachunku i mam mniej o 260zł na koncie.

    Ale jakie było moje zdziwnienie, że na te transakcje została założona blokada
    na te 260zł.

    I mam mniej o 520!! w środkach dostępnych.

    I jeszcze pisze ze data wygasniecia blokady 28-01-07.

    Kiedy ta blokada zniknie? czy dopiero 28go?

    Czemu bank pozbawia mnie na tydzien moich pieniedzy?

    Juz noramlnie słów nie mam.

  • 3. Data: 2007-01-23 22:46:11
    Od: Sierp <s...@n...net>

    Marcin napisał(a):
    > Czemu bank pozbawia mnie na tydzien moich pieniedzy?
    >
    > Juz noramlnie słów nie mam.

    a co na to infolinia?

    Sierp

  • 4. Data: 2007-01-24 08:25:25
    Od: "Marcin heh" <a...@g...pl>

    Sierp <s...@n...net> napisał(a):

    > a co na to infolinia?
    >
    > Sierp

    Na infolinie wczoraj nie dzwoniłem bo byłem zbyt zdenerwowany.

    Przed chwilą sprawdzałem - blakada dalej.

    Nawet nie chce sobie myslec co bybyło gdyby te pieniądze były mi potrzebne.
    Narazie nie są potrzebne wiec sobie poczekam, jak dzis blokada nie znikanie
    to zmaykam te konto. Dziady!

  • 5. Data: 2007-01-24 10:45:32
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Marcin heh <a...@g...pl> wrote:

    > Nawet nie chce sobie myslec co bybyło gdyby te pieniądze były mi potrzebne.
    > Narazie nie są potrzebne wiec sobie poczekam, jak dzis blokada nie znikanie
    > to zmaykam te konto. Dziady!

    Napisz do nich poczta wewnetrzna (po zalogowaniu przez siec) powinni
    odblokowac. Albo zadzwon na infolinie jak juz ktos Ci radzil.

    a.

  • 6. Data: 2007-01-24 18:08:49
    Od: "Marcin heh" <a...@g...pl>

    w...@a...pl (Wemif) napisał(a):

    > Napisz do nich poczta wewnetrzna (po zalogowaniu przez siec) powinni
    > odblokowac. Albo zadzwon na infolinie jak juz ktos Ci radzil.
    >
    > a.

    No naprawde bank dla idiotów

    Zadzwoniłem na infolinie i powiedzieli, że oni muszą sprawdzić czy 2 razy
    nie wypłacałem z bankomatu i dlatego bank zablokował srodki

    wypłacałem tylko raz !!!
    a kobieta powiedziała ze 2 razy

    Nic dadac nic ująć

  • 7. Data: 2007-01-24 18:33:33
    Od: RobertS <r...@x...pl>

> [...]
    >
    > Zadzwoniłem na infolinie i powiedzieli, że oni muszą sprawdzić czy 2 razy
    > nie wypłacałem z bankomatu i dlatego bank zablokował srodki

    musisz udowodnic, ze nie jestes wielbłądem i juz ;-))

  • 8. Data: 2007-01-24 18:40:50
    Od: "Marcin heh" <a...@g...pl>

    RobertS <r...@x...pl> napisał(a):

    > musisz udowodnic, ze nie jestes wielbłądem i juz ;-))

    ;P

    LukasBank. Tak powinno byc w każdym banku :)

  • 9. Data: 2007-01-24 22:26:43
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Marcin heh wrote:

> [...]
    >
    > Zadzwoniłem na infolinie i powiedzieli, że oni muszą sprawdzić czy 2 razy
    > nie wypłacałem z bankomatu i dlatego bank zablokował srodki

    No z tego co napisałeś to wypłacałeś 2 razy o ile pamiętam 230 a potem 30.

    --
    Bartosz 'bart' Nowakowski

  • 10. Data: 2007-01-25 09:02:13
    Od: "Marcin heh" <a...@g...pl>

    Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net> napisał(a):

    > No z tego co napisałeś to wypłacałeś 2 razy o ile pamiętam 230 a
    potem 30
    > .

    Tak wypłacałem najpierw 230 i za minute 30.

    Operacje te zostały zaksięgowane na koncie i są w historii rachunku.
    Bankomat z BZWBK wiec od razu pieniądze zeszły.

    Ale ponadto została założona blokada na 230 i 30. Suma blokad 260.

    Czyli wynika z tego ze musiałbym wypłacać 2X230 i 2X30 zł.

    A przecież Lukas wydaje karty z centrum kart BZWBK i ich bankomaty działają
    jak ich własne. Mam konto w BZWBK i jak wypłacałem z ich bankomatu pieniądze
    od razu schodziły z konta a jak z obcego była blokada, która schodziła po 2-3
    dniach.