  • 11. Data: 2007-01-24 16:59:52
    Temat: Re: Allekarta KK - błyskawiczne wypełnianie wniosku ;)
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Tyle, ze karte z jakims niskim limitem to moze teraz dostac kazdy.

    jak masz "historie" w BIK to nie dostaniesz kk z bz wbk, poza tym byl
    juz kiedys wątek na ten temat na grupie, ktos chcial kredyt gotowkowy
    <miesiecznych wplywow na konto i nie dostal, bo mial jakies inne
    niewielkie zobowiazanie

    > A jak bede chcial to wezme Golda z jakiegos rozpoznawalnego na swiecie
    > banku, a nie Allekarte z BZWBK.

    a skad ten gold?
    allekarta ma byc rowniez w wersji gold? moze cos specjalnego dla SS z
    allegro.pl ;-))

    pozdr.
    RobertS

  • 12. Data: 2007-01-24 17:06:40
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    RobertS napisał(a):
    > a skad ten gold?
    > allekarta ma byc rowniez w wersji gold? moze cos specjalnego dla SS z
    > allegro.pl ;-))

    Chodzi mi o to, ze jak beda robili jakies duze wymagania to ja osobiscie
    nie mam zamiaru nosic tony papierow, aby dostac Allekarte. Wole zanisc
    tone papierow i dostac jakiegos Golda.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 13. Data: 2007-01-24 17:15:44
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    Mithos napisał(a):

    > Chodzi mi o to, ze jak beda robili jakies duze wymagania to ja osobiscie
    > nie mam zamiaru nosic tony papierow, aby dostac Allekarte. Wole zanisc
    > tone papierow i dostac jakiegos Golda.

    Nie chodzi o to o jaką kartę się starasz, ale w bz wbk musisz przynieść
    zaswiadczenie o zatrudnieniu i zarobkach (no chyba, ze masz tam konto i
    wplywa na nie wynagrodzenie). Takie mają procedury i wymagania.
    Nie daja (tak jak w Citi) kart tylko na podstawie oswiadczenia.

    Natomiast w Mille dostalem golda przenoszac karte z innego banku (bez
    papierow). To plus, ale minus jest taki, że b.czesto ichni system mowi,
    ze zadnej karty nie mam ;-(

  • 14. Data: 2007-01-24 17:23:56
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 24 Jan 2007 17:59:52 +0100,
    osoba podpisana: RobertS <r...@x...pl>
    napisała:

> [...]
    > juz kiedys wątek na ten temat na grupie, ktos chcial kredyt gotowkowy
    ><miesiecznych wplywow na konto i nie dostal, bo mial jakies inne

    W mille jak wnioskujesz o karte z limitem większym niz 5K to ci wciskaja
    golda. ;) Zero papierów.

    A sprawdzenie w BIK u jest specyficzne, bo ja przyznałem się do swojego
    kredytu hipotecznego, tyle, że nie wiedziałem, że Pekao wpisało mi, nie
    wiedzieć czemu, że u nich *też* wziąłem kredyt hipoteczyny (właśnie
    poszedł polecony z żądaniem sprostowania).
    Innymi słowy z BIKu wynika, że mam 2 kredyty zamiast jednego.
    A Millennium to wcale nie przeszkadzało.

    KJ

    --
    Nie oddawaj Polski oszołomom.
    http://www.skubi.net/nieoddaj.html

  • 15. Data: 2007-01-24 17:36:17
    Od: RobertS <r...@x...pl>

> [...]
    > poszedł polecony z żądaniem sprostowania).
    > Innymi słowy z BIKu wynika, że mam 2 kredyty zamiast jednego.
    > A Millennium to wcale nie przeszkadzało.

    widac mille chce troche powalczyc na rynku kart kredytowych i nie robi
    problemow tym, ktorzy o nie wnioskuja...
    mam tam golda, ale to jedna z moich kart "na rok"...jak sie bedzie
    zblizac koniec pierwszego roku to zamienie na "lepszy model" ;-)

    pozdr.
    RobertS

  • 16. Data: 2007-01-24 20:58:05
    Od: "Damian" <d...@o...pl>

    Czytam i czytam i dziwi mnie jedno.. Otóż "AlleKarta - to karta płatnicza
    płaska (__niekredytowa__), którą zapłacisz w każdym tradycyjnym sklepie i
    punkcie akceptującym karty Visa. Jednocześnie AlleKartą będziesz mógł
    zapłacić w Internecie, a zatem także w Allegro.."
    To w końcu jest kredytowa czy nie ?
    Poza tym wniosek złożyłem, konsultant zadzwonił do mnie aby potwierdzić
    wszystko, wybrałem podpisanie umowy w pobliskim banku - bo dają taką
    możliwość i jutro idę to zrobić ale nic nie wspomniano o jakichś
    zaświadczeniach o zatrudnieniu bądź zarobkach.. Poproszono tylko o przyjście
    z dowodem osobistym.

    Damian

  • 17. Data: 2007-01-24 21:05:21
    Od: "Marcin heh" <a...@N...gazeta.pl>

    Damian <d...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > możliwość i jutro idę to zrobić ale nic nie wspomniano o jakichś
    > zaświadczeniach o zatrudnieniu bądź zarobkach.. Poproszono tylko o

    Bo wnioskowałes o zwykłą AlleKarte debetową - do konta

    od 22.01 wydawana jest rowniez Allekarta Kredytowa.

  • 18. Data: 2007-01-24 21:06:23
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 24 Jan 2007 21:58:05 +0100,
    osoba podpisana: Damian <d...@o...pl>
    napisała:
> [...]
    > punkcie akceptującym karty Visa. Jednocześnie AlleKartą będziesz mógł
    > zapłacić w Internecie, a zatem także w Allegro.."

    To sa 2 różne karty

    http://dlaciebie.bzwbk.pl/15627
    http://prasa.bzwbk.pl/30052 (to jest tylko informacja prasowa)
    KJ

    --
    Nie oddawaj Polski oszołomom.
    http://www.skubi.net/nieoddaj.html
    "Nie można wlecieć w trzecie tysiaclecie
    na drzwiach od stodoły" - biskup polowy WP Sławoj Leszek Głódź.

  • 19. Data: 2007-01-25 12:36:09
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    Michał Rolka napisał(a):
    > Chciałem zacząć wypełniać wniosek, ale przerwałem tę procedurę zaraz po
    > zalogowaniu się (nie wpisałem żadnych danych). Powróciłem do formularza
    > po kilku godzinach, a tu powitał mnie komunikat "Już złożyłeś swój
    > wniosek. Wniosek o Allekartę Kredytową można złożyć tylko raz." Fiu,
    > szybko poszło :) Co prawda Allegro ma moje dane, ciekaw jestem, czy
    > jutro ktoś do mnie zadzwoni...

    A ja tupne nozka i powiem, ze Allekarta kredytowa jest brzydka ;) I jak
    z BZWBK to wolalbym karte Money.pl ;) Ale fakt, Allekarta daje allegrowe
    korzysci.

    --
    Mateusz Papiernik, Maticomp Webdesign
    m...@m...net, http://www.maticomp.net

  • 20. Data: 2007-01-25 23:10:59
    Od: Michał Rolka <usenet@moje_nazwisko.info>

    Mateusz Papiernik napisał(a):

    > A ja tupne nozka i powiem, ze Allekarta kredytowa jest brzydka ;)

    DGCC :) A problem obecnie wygląda na usunięty, udało mi się złożyć
    wniosek po raz drugi ;)

    Michał