  • 1. Data: 2007-01-23 20:19:52
    Temat: VB-jak wydrukowac potwierdzenie przelewu
    Od: "fafik" <f...@o...pl>

    Jak ze strony VB wydrukować potwierdzenie zlecenia przelewu, aby miał formę
    dokumentu elektronicznego (z nagłówkami itp.) a nie był tylko zrzutem ekranu
    ?

    R.

  • 2. Data: 2007-01-23 20:24:49
    Temat: Re: VB-jak wydrukowac potwierdzenie przelewu
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    > Jak ze strony VB wydrukować potwierdzenie zlecenia przelewu, aby miał
    > formę
    > dokumentu elektronicznego (z nagłówkami itp.) a nie był tylko zrzutem
    > ekranu

    A wirtualna drukarka Ci nie pasuje ?
    pdf creator albo coś w tym guście
    as

  • 3. Data: 2007-01-23 20:47:58
    Od: "chomar" <m...@o...pl.pl>

    > A wirtualna drukarka Ci nie pasuje ?
    > pdf creator albo coś w tym guście
    > as

    VWB?

    A wielki przycisk "Drukuj" w Historii to za mało? To jest 100% dokument
    elektroniczny!!!

  • 4. Data: 2007-01-23 20:57:31
    Od: "fafik" <f...@o...pl>

    Dzięki. Nie wpadłem ze trzeba wejść w historię.

  • 5. Data: 2007-01-23 23:05:48
    Od: "jst" <l...@W...pl>

    Warto zwrócic uwagę że VW bank nie dał klientom mozliwości wydruku przelewów
    wpływających na konto.

    pzdr