  • 61. Data: 2009-12-17 19:03:15
    Temat: Re: Alior & zmiany na gorsze
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 17 Dec 2009 19:28:16 +0100, MK napisał(a):

    > U mnie w bufecie w miejscu pracy zawsze ciagle offline. Kilka pierwszych
    > transakcji przeszlo online a potem offline... nawet gdy zmienil sie
    > operator... W innych miejscach online...

    Ja ostatnio testowałem i ten on/off line jest jakiś czasowy. Dłużej nie
    użwałem kk i jak kupowałem w empiku przekrój to poszło online. Później
    się okazało, że koleżanka też chce przekrój i za jakieś 30 min już poszło
    offline. Może tutaj jest trop i jakaś analogia?

    --
    xbartx

  • 62. Data: 2009-12-17 19:17:48
    Od: xbartx <b...@h...net>

    A propos "zmian na gorsze" to widzę inne bardziej namacalne. Wczoraj i
    dzisiaj byłem w oddziale. Kolejka do kasy, to już raczej standard. Z
    moich obserwacji 2-3 zawsze czekają. Liczba osób obsługujących klientów
    się zdecydowanie zmniejszyła i na dwie wizyty (o dwóch różnych porach)
    dwa razy byłem drugi w kolejce. Generalnie czas oczekiwania się wydłużył
    i to znacznie. Jakoś obsługi w oddziałach dalej taka marna jak była - po
    swoją prostą rzeczy "włączenie autodealing" będę musiał udać się 3 raz do
    oddziału, niestety. Generalnie widać, że klientów sporo przez rok
    przybyło, ale przynajmniej u mnie, bank jakby w ogóle na to nie reaguje i
    co gorsze, jakby nie jest na to przygotowany. Czyżby oszczędności? Fakt,
    że teraz też okres taki trochę mało miarodajny, ale znajomy mi mówił, że
    od wakacji trwa już taki stan. Roczek minął raczej dobrze w A zobaczymy
    co będzie dalej.

    --
    xbartx

  • 63. Data: 2009-12-17 20:37:41
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Erazmus"
    z.googlegroups.com

    > Zmiany w TOiP Aliora mają na celu wyczysczenie portfela klientów z
    > dużej masy nieaktywnych rachunków , może to być więcej niż 20 %.

    Zapomniałeś dopisać "nie tylko" :)
    Wśród klientów znajdzie się spora liczba osób, które są cięte na zwyczajną
    pazerność banku. Środkowy paluszek w kierunku Aliora z ich strony, będzie
    jednoznaczny z podpisem na wypowiedzeniu "współpracy" :)

  • 64. Data: 2009-12-17 20:57:46
    Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl>

    > Odejdą jedynie pasjonaci i bankowi fanatycy jak my

    właśnie o tych grupach myślałem. kowalski tą podwyżkę przełknie, albo nawet
    nie zwróci na nią uwagi.

    > Dla kogo normalnego podwyżka o 2 PLN ma jakiekolwiek znaczenie ?
    > Zwłaszcza, że w zamian nadal jest sporo (darmowe bankomaty, oprocentowany
    > ROR).

    co więcej: nawet te 5pln/mc nadal nie jest najdrożej. jest od diabła kont i
    banków droższych o mniejszej funkcjonalności, albo droższych i
    niewykorzystywanych przez nowaka/kowalskiego (tylko wpływa wypłata, a ów ją
    wyjmuje ze ściany z własnego bankomatu, i to najczęściej przy własnym
    oddziale).

  • 65. Data: 2009-12-17 21:11:44
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Valdi pisze:
> [...]
    > pazerność banku. Środkowy paluszek w kierunku Aliora z ich strony, będzie
    > jednoznaczny z podpisem na wypowiedzeniu "współpracy" :)

    A ile jest takich osób ? Promil ? :)

    --
    Mithos

  • 66. Data: 2009-12-17 21:46:24
    Od: adams99 <n...@n...spam.no.problem>

    W dniu 2009-12-17 20:17, xbartx pisze:

    Kolejka do kasy, to już raczej standard.

    Trafia mnie jak stoję i czekam żeby wpłacić kasę. 80% spraw załatwianych
    w okienkach "kasowych" mogliby załatwiać nudzący się w "boxach" Na
    pytanie "kiedy będą wpłatomaty" usłyszałem, że na początku planowali a
    teraz nic nie słychać :)

  • 67. Data: 2009-12-17 21:59:03
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > A ile jest takich osób ? Promil ? :)

    oj coraz więcej, ludzie liczą kasę i nie dają się dymać bankom, z moich
    znajomych kilku zrezygnowało z kont w PKO BP i przeszło do mBank...do
    podstawowych funkcji w zupelnosci im wystarczy i nie placa juz iles tam
    pln za konto, za dostep przez siec i za debetowke

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 68. Data: 2009-12-17 22:24:24
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    RobertS pisze:
> [...]
    > podstawowych funkcji w zupelnosci im wystarczy i nie placa juz iles tam
    > pln za konto, za dostep przez siec i za debetowke

    PKO BP, a mBank to bardzo duża różnica.

    PKO BP ma bardzo duże opłaty i nie oferuje nic w zamian.

    Alior teraz kosztuje 3 PLN, po podwyżce 5 PLN i jednocześnie ma świetną
    ofertę (bankomaty i oprocentowany ROR)

    --
    Mithos

  • 69. Data: 2009-12-17 22:31:52
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Konrad N.S." <n...@o...pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > niewykorzystywanych przez nowaka/kowalskiego (tylko wpływa wypłata, a ów
    > ją wyjmuje ze ściany z własnego bankomatu, i to najczęściej przy własnym

    To prawda, ludzie nie zwracają na takie rzeczy uwagi. Ostatnio tak się
    złożyło, że rozmawiałem z panią sprzątaczką o bankach. No i przy okazji
    wyszło, że ma ror w Millennium - jedna z najdroższych ofert na rynku do tego
    jakąś kartę kredytową z limitem typu 2000 zł, za którą płaci bo nie wyrabia
    limitów zwalniających. Zgroza. :) Gdyby wszyscy mieli takie podejście nadal
    mielibyśmy przelewy po 2 zł. we wszystkich bankach.

  • 70. Data: 2009-12-17 23:13:36
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Alior teraz kosztuje 3 PLN, po podwyżce 5 PLN i jednocześnie ma świetną
    > ofertę (bankomaty i oprocentowany ROR)

    kokosów z odsetek na tym rorze nie dostaniesz, to zaledwie cień tego co
    było na początku,
    a jak ktoś wypłaca zawsze z tego samego bankomatu to wszystkie darmowe
    (za 5 zł) potrzebne mu nie są

    generalnie oferta musi zostać dostosowana do potrzeb

    --
    pozdrawiam
    RobertS