  • 111. Data: 2009-12-18 22:44:57
    Temat: Re: Alior & zmiany na gorsze
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Mithos napisał:

    > To może powiedz kto jest "nadziany", bo chyba mamy inne definicje tego
    > słowa :)

    Np. Azja Tuhajbejowicz - na pal :-P

    Przemek

  • 112. Data: 2009-12-19 08:31:22
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Mithos" news:hggv7e$t5a$1@news.onet.pl

    > To może powiedz kto jest "nadziany", bo chyba mamy inne definicje tego
    > słowa :)

    Rozumiem, że to pytanie to ewidentny sygnał, że mam skończyć z ironią...
    bądź też nie chcesz rozmawiać o swoim bogactwie, co jest dla mnie zrozumiałe
    :]

  • 113. Data: 2009-12-19 08:31:40
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "MarekZ" news:hggv0f$60p$1@srv.cyf-kr.edu.pl

    > I do tego jeszcze bystry! ;-)

    No ba!

  • 114. Data: 2009-12-19 12:47:10
    Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl>

    Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości

    > mimo, że się przeniósł do dbnet i
    > wiedział, bo mu 3 razy powtarzałem o opłacie za kartę, to i tak zapłacił
    > 5 pln za pierwszy miesiąc i machnął ręką. Dziwne, nieprawdaż?

    jaka to opłata i jak unikać? w dbnet jeszcze mnie nie ma, dopiero oczekuję
    na kuriera.

  • 115. Data: 2009-12-19 13:21:27
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Konrad N.S." news:hgihvg$2spm$1@opal.icpnet.pl

    > jaka to opłata i jak unikać? w dbnet jeszcze mnie nie ma, dopiero oczekuję
    > na kuriera.

    Za kartę - jeżeli choć raz w miesiącu jej nie użyjesz np. w bankomacie bądź
    sklepie to tyle za nią zapłacisz.

  • 116. Data: 2009-12-19 14:54:01
    Od: Homzik <h...@g...com>

    zrobiłby ktoś jeszcze screeny interfejsu i napisał jak wygląda ta
    karta TAN (a'la Getin?)

  • 117. Data: 2009-12-21 22:08:59
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sat, 19 Dec 2009 06:54:01 -0800, Homzik napisał(a):

    > zrobiłby ktoś jeszcze screeny interfejsu i napisał jak wygląda ta karta
    > TAN (a'la Getin?)

    Masz chyba demo www. Karta TAN wygląda raczej jak nordea/inteligo - 80
    kodów.

    --