  • 1. Data: 2009-12-16 10:56:55
    Temat: [info] Alior i święta
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Jak przystało na naszego krajowego lidera, znowu niekonwencjonalnie, ale
    moim zdaniem na plus. Oby tak dalej trzymali.

    http://swieta.aliorbank.pl

    Xenocide

  • 2. Data: 2009-12-16 11:01:39
    Temat: Re: [info] Alior i święta
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 16 Dec 2009 10:56:55 +0000, xbartx napisał(a):

    > Jak przystało na naszego krajowego lidera, znowu niekonwencjonalnie, ale
    > moim zdaniem na plus. Oby tak dalej trzymali.
    >
    > http://swieta.aliorbank.pl

    Bardzo ładne, naprawdę.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 3. Data: 2009-12-16 11:23:01
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości grup

    > Jak przystało na naszego krajowego lidera, znowu niekonwencjonalnie, ale
    > moim zdaniem na plus. Oby tak dalej trzymali.
    >
    > http://swieta.aliorbank.pl

    No na plus zdecydowanie.

    Przy czym są różne "egzotyczne" rozdzielczości, a nie ma chyba obecnie
    najbardziej standardowej czyli 1920x1200...

  • 4. Data: 2009-12-16 11:26:21
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

> [...]

    Przy czym są różne "egzotyczne" rozdzielczości, a nie ma chyba obecnie
    najbardziej standardowej czyli 1920x1200...

    A zdjęcie "grudzień" dla mnie rewelacja.

  • 5. Data: 2009-12-16 11:26:52
    Od: pwz <d...@d...pl>

    W dniu 2009-12-16 11:56, xbartx pisze:

    > Jak przystało na naszego krajowego lidera, znowu niekonwencjonalnie, ale
    > moim zdaniem na plus. Oby tak dalej trzymali.
    >
    > http://swieta.aliorbank.pl

    OK, podoba mi się pomysł. Zdjęcia też przyzwoite. (Nie pracuję dla Aliora.)
    pwz

  • 6. Data: 2009-12-16 11:35:17
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 16 Dec 2009 12:26:21 +0100, MarekZ napisał(a):

    > Przy czym są różne "egzotyczne" rozdzielczości, a nie ma chyba obecnie
    > najbardziej standardowej czyli 1920x1200...

    A to chyba tylko Ci, co mają kilkanaście kk ;)
    Ja mam w pracy 1280x1024 a w domu 1600x1200

    > A zdjęcie "grudzień" dla mnie rewelacja.

    Zdecydowanie tak.

    Xenocide

  • 7. Data: 2009-12-16 11:46:57
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości grup

    Tak czy inaczej Alior powinien dodać więcej rozdzielczości, to bez sensu
    żeby były tylko jakieś losowo wybrane. Naturalnie każdy może sam sobie
    przerobić, ale czemu to komuś ma się chcieć a nie Aliorowi.

  • 8. Data: 2009-12-16 12:33:50
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "MarekZ" news:hgagtb$fg6$1@srv.cyf-kr.edu.pl

    > Tak czy inaczej Alior powinien dodać więcej rozdzielczości, to bez sensu
    > żeby były tylko jakieś losowo wybrane. Naturalnie każdy może sam sobie
    > przerobić, ale czemu to komuś ma się chcieć a nie Aliorowi.

    Bo Alior ma teraz ważniejsze sprawy na głowie - trzeba w końcu zarabiać,
    kosztem klientów :)
    O proszę:
    http://pb.pl/2/a/2009/12/16/Alior_budzi_sie_ze_snu?r
    eadcomment=1#comment

  • 9. Data: 2009-12-16 15:44:16
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    xbartx wrote:
    > Jak przystało na naszego krajowego lidera, znowu niekonwencjonalnie,
    > ale moim zdaniem na plus. Oby tak dalej trzymali.
    >
    > http://swieta.aliorbank.pl

    dostales tapetki na otarcie lez za podwozyki, hoho! Cieszysz sie widze jak maly
    dzieciak ktory dostanie nalepke z pokemonem ;-0

  • 10. Data: 2009-12-16 17:03:49
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 16 Dec 2009 16:44:16 +0100, Papkin napisał(a):

    > dostales tapetki na otarcie lez za podwozyki, hoho! Cieszysz sie widze
    > jak maly dzieciak ktory dostanie nalepke z pokemonem ;-0

    Chwalę akcję jako całość, głównie za pomysł. Co do podwyżki, to nie oni
    pierwsi i nie ostatni i to nie pierwszy raz i nie ostatni, kiedy
    skończyło się wyjadanie wisienek z tortu, więc tak nie dramatyzuj, bo nic
    wielkiego się nie stało.

    --
    xbartx