  • 1. Data: 2009-12-16 12:34:54
    Temat: Alior & zmiany na gorsze
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    Wszystko w poniższym linku. Trochę trzeba będzie zapłacić za przyjemność
    korzystania ze wszystkich bankomatów :)

    http://pb.pl/2/a/2009/12/16/Alior_budzi_sie_ze_snu?r
    eadcomment=1#comment

    PS.
    Czy co panowie i panie dbnet górą po planowanych modyfikacjach TOiP?

  • 2. Data: 2009-12-16 13:35:31
    Temat: Re: Alior & zmiany na gorsze
    Od: Kamil Kosiński <k...@...tak.dalej>

    Na stronie banku są już szczegóły.

  • 3. Data: 2009-12-16 13:51:06
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Kamil Kosiński" <k...@...tak.dalej> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:op.u409dhcxbpxje0@komputerek...
    > Na stronie banku są już szczegóły.

    Z tego co rozumiem jeżeli zamkniemy kartę debetową rachunek nadal pozostaje
    bezpłatny. A pakiet Assistance jest przypisany do rachunku a nie do karty.
    To wersja optymistyczna.

    Dla karty kredytowej pojawia się opłata za nieużywanie (podobnie jak w BPH)
    tylko w BPH są dwie transakcje a tu cztery.

  • 4. Data: 2009-12-16 14:26:01
    Od: mucher <m...@g...com>

    On Dec 16, 2:51 pm, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:
> [...]
    > bezpłatny. A pakiet Assistance jest przypisany do rachunku a nie do karty.

    Tyle że musisz jeszcze spełniać kryterium "głównego banku". A w ogóle
    to eksperymentował ktoś może z tymi bardziej egzotycznymi
    ubezpieczeniami które obecnie dostępne sa w KK Aliora? (np. najniższa
    cena)?

    > Dla karty kredytowej pojawia się opłata za nieużywanie (podobnie jak w BPH)
    > tylko w BPH są dwie transakcje a tu cztery.

    I jak rozumiem to dodatkowa opłata - oprócz tej za wznowienie karty?
    Innymi słowy sporadycznie używana karta to 95 złotych rocznie za
    główną, 80 za dodatkową.

    No i dla korzystających z k. odnawialnego - 1.6% to niespecjalnie
    tanio jest - abstrahując od oprocentowania.

    mucher

  • 5. Data: 2009-12-16 14:37:33
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "mucher" <m...@g...com> napisał w wiadomości grup
    2g2000vba.googlegroups.com...

    > Tyle że musisz jeszcze spełniać kryterium "głównego banku". A w ogóle

    A ciekawe czy Assistance działałby tylko w tych miesiącach kiedy kryterium
    byłoby spełnione a w pozostałych nie. Innymi słowy: co spowoduje
    niespełnienie kryterium w jednym z miesięcy.

    > I jak rozumiem to dodatkowa opłata - oprócz tej za wznowienie karty?
    > Innymi słowy sporadycznie używana karta to 95 złotych rocznie za
    > główną, 80 za dodatkową.

    Zależnie od rodzaju karty. Do 60 zł kary za nieużywanie + roczna opłata za
    wydanie/wznowienie.

    > No i dla korzystających z k. odnawialnego - 1.6% to niespecjalnie
    > tanio jest - abstrahując od oprocentowania.

    1,6% to tanio nie jest ale i wyjątkowo drogo też nie.

    Widzę, że jest więcej tego miodu. Mniej darmowych przelewów... Dodatkowe 15
    zł rocznie za karty debetowe. Dobrze że zamykać karty można przez net, bo by
    się kolejki w oddziałach porobiły. Ja tam już dzisiaj zamknąłem dwie
    aliorowe karty debetowe. :)

    Saldo papierów wartościowych w BM nie wlicza się do limitów zwalniających,
    podobnie jak w ING. A np. w Multi się wlicza.

  • 6. Data: 2009-12-16 15:42:02
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl>

    A wlasnie sie zastanawialem czy likwidowac EB czy Aliora...
    Pytanko takie: likwidowal juz ktos konto w aliorze? Trzeba osobiscie do
    oddzialu czy wystarczy list (tylko gdzie do oddzialu czy centrali?) ps konto
    otwierane przez net

    GP

  • 7. Data: 2009-12-16 16:15:18
    Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl>

    Użytkownik "Valdi" <V...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Wszystko w poniższym linku. Trochę trzeba będzie zapłacić za przyjemność
    > korzystania ze wszystkich bankomatów :)
    > http://pb.pl/2/a/2009/12/16/Alior_budzi_sie_ze_snu?r
    eadcomment=1#comment

    z 3 na 5zł?
    do przeżycia. za BEZPROWIZYJNĄ wypłątę z KAŻDEGO bankomatu w dowolnym
    miejscu (pl) i momencie, dowolnie drobna kwota (10/20/50) to nie jest duża
    opłata.

  • 8. Data: 2009-12-16 16:18:33
    Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl>

    Użytkownik "Konrad N.S." <n...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]

    > do przeżycia. za BEZPROWIZYJNĄ wypłątę z KAŻDEGO bankomatu w dowolnym
    > miejscu (pl) i momencie, dowolnie drobna kwota (10/20/50) to nie jest duża

    VW bank daje (jesli się nic nie zmieniło) to samo za 5pln, pod warunkiem
    wypłaty 400 i więcej pln.

    lukas ma konto podrózne, wypłaty za darmo, ale opłata za konto wysoka
    strasznie.

    boś też ma konto ze wszystkimi bankomatami za darmo, ale tam nie wiem ile
    się płaci i czy jest to dobre konto - może ktoś podpowie.

    czy są jeszcze inne banki i konta, gdzie są darmowe wypłaty ze wszystkich
    bankomatów w PL przy podobnej opłącie za konto, powiedzmy tak jak w starym
    poczciwym fortisie do 8~10pln/m-c?

  • 9. Data: 2009-12-16 16:29:29
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl>

    > z 3 na 5zł?
    > do przeżycia. za BEZPROWIZYJNĄ wypłątę z KAŻDEGO bankomatu w dowolnym
    > miejscu (pl) i momencie, dowolnie drobna kwota (10/20/50) to nie jest duża
    > opłata.

    z 3 na 5 lub z 3 na 9pln bez oscylatora na 2000pln
    dla mnie osobiscie taka zmiana powoduje przesiadke na eurobank z 1pln za
    wyplate
    a co do VWbankdirect to chyba oplata za ekonto w pakiecie standard od pewnego
    czasu wynosi 0pln

    GP

  • 10. Data: 2009-12-16 16:33:30
    Temat: Re: Alior & zmiany na gorsze, VW bez zmian
    Od: "mx" <m...@o...pl>

    > VW bank daje (jesli się nic nie zmieniło) to samo za 5pln, pod warunkiem
    > wypłaty 400 i więcej pln.

    W VW Bank minimum 400 zł jest nadal, ale konto i karta są całkowicie
    bezpłatne - PLN 0.00 rocznie.

    Pzdr.