  • Data: 2009-01-24 11:11:47
    Temat: Re: Alior odci?? mnie od moich pieni?dzy....
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 24 Jan 2009 01:53:31 -0800 (PST)
    BK <b...@g...com> wrote:

    > Panowie psi nie psi podstawowe pytanie jest jaki limit autor watku ma
    > ustawiony na karcie. Bo jesli ma domyslne 1000 zl [czy jakos tak] i go
    > nie zmienil to poprostu lipa i caly watek jest bez sensu.

    Warto też by było ustalić, czy po prostu nie został przekroczony
    dzienny limit ilości wypłat za bankomatu? Zadałem już to pytanie ale
    bez odzewu.

    > Pytanie jednak czy zawiodly systemy banku - czy klient.

    Popieram w całej rozciągłości ;)

    PS Właśnie bawiłem się w zmiany limitów i znalazłem kolejnego buga -
    nie działa przełaczenie na 'limit maksymalny' tylko działa
    'limit ustawiony' (można go zmieniać jak się chce zarówno dla
    debetowej jak i kk). Ja nie mam z tym problemu egzystencjalnego
    typu: płace > wymagam > co to za wyższa kultura etc.
    Zgłoszę go przy okazji jak tylko będę miał wolną chwilę. Wystarczy,
    żeby każdy użytkownik poświęciłbym 1% czasu na szukanie bugów w www (i
    nie tylko) Aliora zamiast na narzekanie na grupie/grupach/forach i
    mielibyśmy naprawdę polski porządny bank, do którego daleko takim tuzą
    jak Citi czy HSBC ;)
    Trochę pokory i cierpliwości, bo mam wrażenie, jak
    czasami czytam niektóre posty, iż powiedzenie "Nie od razu Rzym
    zbudowano" zostało dawno zapomniane albo wręcz wyśmiane :/

    Xenocide