eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAlior Kantor - Karta wielowalutowa - uniknięcie opłaty za kartę › Re: Alior Kantor - Karta wielowalutowa - uniknięcie opłaty za kartę
  • Data: 2019-09-27 11:50:52
    Temat: Re: Alior Kantor - Karta wielowalutowa - uniknięcie opłaty za kartę
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 27 września 2019 11:42:43 UTC+2 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:

> [...]
    nazwiskiem na karcie (po pierwsze - nie zawsze są - po

    > Przy mnie w sklepie gościowi sprawdzali i nawet chcieli przeciąć.
    > W sumie spora zadyma była, gościu mówił "proszę mi oddać kartę, zapłacę drugą", a
    kasjer twierdził, że ma prawo przeciąć.

    Ale może byś dokończył?
    Po pierwsze, jak to się skończyło, a po drugie - co było przyczyną?
    Płacił nie swoją kartą?
    Czy na terminalu wyskoczyło "destroy card"?
    Przyjechała ptasia milicja? Przeciął czy oddał?

    Mi dawno dawno pani w castoramie kazała pokazać dowód, bo się tak złożyło, że mBąk
    akurat na jedyne okazje, gdzie płaciłem wtedy kartą, czyli kupowanie materiałów do
    wykończenia pierwszej chałupy, kartę odnowił - i zapomniałem ją podpisać. Ale
    sprawdziła z dowodem, że moja i nawet dała flamaster do podpisania.