eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAlior Kantor - Karta wielowalutowa - uniknięcie opłaty za kartę › Re: Alior Kantor - Karta wielowalutowa - uniknięcie opłaty za kartę
  • Data: 2019-10-04 13:05:05
    Temat: Re: Alior Kantor - Karta wielowalutowa - uniknięcie opłaty za kartę
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 3 października 2019 10:41:31 UTC+2 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
    > OIDP skończyło się wzywaniem kierownika i jednak nieprzecięciem.
    > Tak, faktycznie, gościu miał kartę niepodpisaną i się upierał, że nie chce
    podpisywać "nie bo nie bo ja żadnej nie podpisuję".
    > Już nie pamiętam, czy podpisał (przy kierowniku) pod groźbą przecięcia (przez
    kasjera).
    > Może dzwonił, żeby żona mu dowód dowiozła?
    > Interesowało mnie to o tyle, że gościu był przede mną do kasy, ale nożyczki by się
    chyba wbiły w pamięć

    Eee, to zupełnie inna historia.
    Było o posługiwaniu się czyjąś kartą.
    Swoja niepodpisana - hmm, wg napisu nieważna, ale nie sądzę, że aż na tyle, żeby ją
    przeciąć - choć co poradzisz, jak przetną to przetną, najwyżej reklamować i
    przepraszać będą.
    Inna sprawa - jak ten gościu mógł mówić "proszę mi oddać kartę, zapłacę drugą" skoro
    "bo ja żadnej nie podpisuję"? ;>
    Ale ja miałbym dla niego kartę - wymieniona z N26 przyszła bez miejsca na podpis -
    moja pierwsza taka - mimo, że jest wypukła i prawdziwy mc debit, a nie żaden maestro
    czy prepaid. CVC2 ma nadrukowana na odwrocie znaczka MC - można tak mówić, bo karta
    jest przezroczysta.

    A z posługiwaniem się czyjąś kartą to żona miała wczoraj historię ze zwrotami w zarze
    - przy płaceniu nikt nie patrzy, czyja karta, ważne, że PIN znasz - ale przy zwrotach
    sobie ostatnio w sklepach ubzdurali, że trzeba pokazać kartę, którą było zapłacone -
    i nawet się awanturują, jak tylko paragon przyniesiesz, bez slipa potwierdzenia
    płatności kartą - choć zwrot można zrobić na inną kartę... Po co to wymyślone? Ale w
    każdym razie wyszło przy zwrocie, że płaciła moją kartą, dobrze, że jej tej karty nie
    zabrali.

    Hmm, ciekawe czy ustawa o usługach płatniczych coś mówi o używaniu czyjejś karty -
    czy też zabraniają tego tylko regulaminy banków?