eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAlior Kantor - Karta wielowalutowa - uniknięcie opłaty za kartę › Re: Alior Kantor - Karta wielowalutowa - uniknięcie opłaty za kartę
  • Data: 2019-10-08 12:03:34
    Temat: Re: Alior Kantor - Karta wielowalutowa - uniknięcie opłaty za kartę
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A jak ten słup wcześniej tłumaczył WYPŁACANIE z konta "bez jego wiedzy i zgody"?
    >
    > Bo wytłumacz, jak właściwie można wyprać kasę po prostu wpłacając ją we
    wpłatomacie?

    A jak można wyprać kasę wpłacając je na konto, a potem wypłacając? Czy w
    ogóle wiesz, co to znaczy "prać pieniądze"?

    > Bo mechanizm odwrotny - czyli konto na słupa, na które przychodzą przelewy
    pochodzące z przestępstw - i potem tej kasy wypłata w bankomacie - jest mechanizmem
    działającym - ale pozostawiającą w łapie jednak nadal brudną kasę, za którą można iść
    na zakupy do biedronki, nawalić się na różne sposoby czy zapłacić paniom z
    Poznańskiej - ale mieszkania ani samochodu już nie kupisz, i nawet nie wiem, czy >

    Pranie pieniędzy nie polega na tym, że się je wpłaca na konto, a potem
    kupuje zakupy w Biedronce lub kupuje mieszkanie.

    Ad rem: dostałeś milion złotych za sprzedaż narkotyków. Wpłacasz je
    sobie ka konto. Za 3 lata policja dopytuje się, skąd masz te pieniądze,
    to nie możesz rżnąć głupa, że nie wiesz, kto je wpłacił, i tylko naiwnie
    chciałeś wykorzystać czyjąś pomyłkę.

    Gdzieś w ustawach o przeciwdziałaniu terroryzmowi (bo pranie pieniędzy
    to tylko poboczny wątek) jest nakaz, aby było wiadomo nie tylko kto
    wypłaca duże pieniądze, ale też kto wpłaca. A przynajmniej aby nie można
    było legalnie tego zrobić anonimowo.

    --
    Liwiusz