eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAlior Kantor - Karta wielowalutowa - uniknięcie opłaty za kartę › Re: Alior Kantor - Karta wielowalutowa - uniknięcie opłaty za kartę
  • Data: 2019-10-03 10:41:28
    Temat: Re: Alior Kantor - Karta wielowalutowa - uniknięcie opłaty za kartę
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    OIDP skończyło się wzywaniem kierownika i jednak nieprzecięciem.
    Tak, faktycznie, gościu miał kartę niepodpisaną i się upierał, że nie chce podpisywać
    "nie bo nie bo ja żadnej nie podpisuję".
    Już nie pamiętam, czy podpisał (przy kierowniku) pod groźbą przecięcia (przez
    kasjera).
    Może dzwonił, żeby żona mu dowód dowiozła?
    Interesowało mnie to o tyle, że gościu był przede mną do kasy, ale nożyczki by się
    chyba wbiły w pamięć

    -----
    > Po pierwsze, jak to się skończyło, a po drugie - co było przyczyną?
    > Mi dawno dawno pani w castoramie kazała pokazać dowód, bo się tak złożyło, że mBąk
    akurat na jedyne okazje, gdzie płaciłem wtedy
    > kartą, czyli kupowanie materiałów do wykończenia pierwszej chałupy, kartę odnowił -
    i zapomniałem ją podpisać. Ale sprawdziła z