eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAlior Kantor - Karta wielowalutowa - uniknięcie opłaty za kartę › Re: Alior Kantor - Karta wielowalutowa - uniknięcie opłaty za kartę
  • Data: 2019-09-11 11:15:23
    Temat: Re: Alior Kantor - Karta wielowalutowa - uniknięcie opłaty za kartę
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 11 września 2019 11:04:25 UTC+2 użytkownik Piotr Gałka napisał:

    > Jakieś poważne informacje, czy tylko licznik operacji bezpinowych?

    Oczywiście takie mniej poważne typu ATC i podliczniki (np. operacji bezpinowych) oraz
    - w zależności od karty (tzn. nie wiem, czy są takie, co nie zapisują - ale na pewno
    mam takie, z których taką listę wyciągnąć można - choć czasami są to jedynie
    pikaczowe transakcje offline - oraz takie, z których - przynajmniej moim tabletem -
    wyciągnąć się ich nie da - być może dlatego, że się nie zapisują, ale być może
    dlatego, że są "utajnione") - lista transakcji.

    Ważniejsze, jak pin offline, reset licznika pin czy włączenie/wyłączenie pikacza
    oczywiście tylko przez chip.

    Hmm, ciekawe co właściwie z takimi kartami co to nie zapisują będzie po 14 września?