eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAlior Kantor - Karta wielowalutowa - uniknięcie opłaty za kartę › Re: Alior Kantor - Karta wielowalutowa - uniknięcie opłaty za kartę
  • Data: 2019-09-12 11:05:27
    Temat: Re: Alior Kantor - Karta wielowalutowa - uniknięcie opłaty za kartę
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Akurat zwykła niespójność danych jest małym problemem - można ją łatwo
    > wykryć i korzystać z poprzedniej kopii.

    Nie mamy poprzedniej kopii :).
    Załóżmy, że flash ma 1000 stron. Zmieniamy zawartość jednej. Gdyby
    (najprostsze założenie) korzystać z którejś strony do tymczasowego
    przechowania poprzedniej kopii to zmniejszylibyśmy żywotność flasha 1000
    krotnie.

    > To by raczej było naiwne założenie.

    Nie wiem ile czasu potrzebuje komórka EEPROMu w karcie do zapisu. To
    może być rząd 1ms. Jak karta widzi stałą wartość pola i 2x większego od
    minimum - znaczy jest nieruchoma i w pobliżu anteny czytnika.
    Aby w ciągu 1ms oddalić kartę od czytnika o 1cm trzeba jej nadać
    przyspieszenie a=2S/t?=0,02/(1E-3)?=20000m/s?=2000G.
    Założenie, że człowiek nie jest w stanie tego zrobić nie uważam za naiwne :)
    Gdyby to było 10ms to wtedy 20G. Też chyba trudne.
    P.G.