eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAlior Kantor - Karta wielowalutowa - uniknięcie opłaty za kartę › Re: Alior Kantor - Karta wielowalutowa - uniknięcie opłaty za kartę
  • Data: 2019-09-11 11:51:42
    Temat: Re: Alior Kantor - Karta wielowalutowa - uniknięcie opłaty za kartę
    Od: jakson <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Inna sprawa, że warto taką zrobić - np. próbę wypłaty z bankomatu ponad saldo - bo
    wtedy do chipa wgrywany jest PIN offline ustawiany przez ST.

    Jak pomyślnie wypłacę kasę z bankomatu, to na karcie również zapisze się PIN offline?
    Jakie są różnice między kartami z PINem offline i bez?
    ST? Co to? (bankomat?)

    > Ja z tą kartą zacząłem od bankomatu.

    Ja też - wczoraj wypłaciłem z bankomatu Santander/WBK i DCC wyskoczyło:
    https://pics.tinypic.pl/i/00988/heq4phhlxngt.jpg

    Potem na Shellu paypassem (bez PINa, do 50zł) i DCC nie było i zeszła poprawna kwota
    z konta PLN.

    PS
    PINofobikiem nie jestem, ale fakt - po przeczytaiu kantorowego TOiP chyba wpadłem w
    panikę i trochę przymarudziłem :).
    Tak czy siak najpierw wysłałem zapytanie do Aliora (po zalogowaniu do aliorowego
    Kantora) i nadal nie dostałem odpowiedzi. Dam znać jak tylko dostanę.