  • 21. Data: 2013-02-10 20:48:56
    Temat: Re: Alior Bank op[łaty za konto
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 08 Feb 2013 13:53:10 -0800, Olgierd napisał(a):

    > to Alior jest "jeden z lepszych", ale do m/M jednak równać się nie może.

    Ja wiem czy nie może? Www m/M to trochę inna epoka. W Aliorze jest
    praktycznie w pełni możliwość konfiguracji strony, nazwijmy to startowej.
    Loguję się i widzę wszystko co potrzeba czyli stan kont, stan kk, wycinki
    z historii kont etc. Niestety w mBanku (nie wiem jak w Multi, bo dawno
    uciekłem) tego nie zobaczę - ot chociażby doklikanie się do stanu kk/
    debetówki. Jest i było do tego kilka mniejszych lub większych pierdołek.
    No ale niedługo już nie będzie z tym problemu, bo zbliżają się zmiany w
    mBanku ;)

    --
    xbartx

  • 22. Data: 2013-02-11 09:36:39
    Od: Olgierd <o...@g...com>

    W dniu niedziela, 10 lutego 2013 20:48:56 UTC+1 użytkownik xbartx napisał:

> [...]
    > Loguję się i widzę wszystko co potrzeba czyli stan kont, stan kk, wycinki

    Ale to bank, nie fajsbók. Nawet jeśli dzieli Cię od informacji o blokadach jeden klik
    więcej, to istotne są rzeczy istotne. Np. to, że w Aliorze nadal nie da się ustawić
    przelewu przyszłego z karty kredytowej ;-) (przynajmniej ja nie umiem, ale chyba
    spróbowałem wszystkiego). Albo to, że jednak w m/M możesz sobie ustawić więcej
    różnych "zakazów" na kartach (czego by tu nie mówić, to jest naprawdę super sprawa).
    Albo tego, że w Aliorze się skichasz, ale karty VISA nie dostaniesz :)

    --
    Olgierd
    http://m2m.legeartis.org.pl

  • 23. Data: 2013-02-11 09:40:42
    Od: Olgierd <o...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 11 lutego 2013 09:36:39 UTC+1 użytkownik Olgierd napisał:

    > Albo tego, że w Aliorze się skichasz, ale karty VISA nie dostaniesz :)

    Dobra, wiem, to nie jest powiązane z funkcjonalnością serwisów transakcyjnych ;-)

    Mnie się po prostu podoba ta prostota, żeby nie powiedzieć surowość serwisów m/M
    (ostatnio nawet więcej z m zacząłem korzystać -- po prawie 5 latach przerwy dorobiłem
    się karty kredytowej!) -- nic się nie kręci, nic nie fruwa.

    --
    Olgierd
    http://m2m.legeartis.org.pl

  • 24. Data: 2013-02-11 18:34:39
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 11 Feb 2013 00:40:42 -0800, Olgierd napisał(a):

    > Dobra, wiem, to nie jest powiązane z funkcjonalnością serwisów
    > transakcyjnych ;-)

    Ale wiesz, że ta funkcjonalność to bardziej papierowa. Niedawno widziałem
    jak mój znajomy zamiast posiadanej VISA na wznowieniu dostał MC, bez
    żadnej informacji, bez niczego, po prostu wcisnęli co im się bardziej
    opłaca i tyle. Także nie przeceniajmy ich zbytnio, bo na to nie zasługują.

> [...]
    > serwisów m/M (ostatnio nawet więcej z m zacząłem korzystać -- po prawie
    > 5 latach przerwy dorobiłem się karty kredytowej!) -- nic się nie kręci,

    Fakt prostota jest, bo wsio działa szybko. Jednak do pewnych rzeczy
    trzeba klikać i nie da się tego zmienić. Wczoraj np widziałem kolejne
    kuriozum. Do wykonania były 3 przelewy, nadzoruję osobę wprawiającą się w
    annały bankowości internetowej, patrzę jest koszyk płatności, to mówię
    dodaj do koszyka i wszystkie 3 przelewy podpiszesz jednym kodem SMS.
    Jakież było moje zdziwienie jak przy pierwszym definiowanym przelewie
    trzeba było podać kod SMS i później kolejny przy zatwierdzaniu koszyka.
    Gdzie tu jakaś logika? Jakbym miał dwa przelewy do zrobienia to po
    cholerę ten koszyk?

    --
    xbartx

  • 25. Data: 2013-02-11 18:38:05
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 11 Feb 2013 00:36:39 -0800, Olgierd napisał(a):

> [...]
    > kartach (czego by tu nie mówić, to jest naprawdę super sprawa). Albo
    > tego, że w Aliorze się skichasz, ale karty VISA nie dostaniesz :)

    Z tym przelewem przyszły z kk to w innym banku się da? Z ciekawości
    pytam. Co do zakazów dla kart to chyba m/M ma więcej chyba tylko o
    transakcje bezstykowe o ile dobrze kojarzę.

    --
    xbartx

  • 26. Data: 2013-04-29 10:22:32
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 8 lutego 2013 09:39:18 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
    > Dokładnie tak samo uważam.
    >
    > Wg mnie winny im jestem opłaty za okres do 4 stycznia.
    >
    > Zobaczymy co z tego wyjdzie.
    Właśie dostałem SMS-a:
    "Szanowny Panie, w odpowiedzi na reklamację nr.... dotycząca naliczania opłat za
    prowadzenie rachunku informujemy, że dnia 19-04-2013 zwróciliśmy kwote 16,19PLN na
    rachunek nr ...... Jednoczesnie informujemy że konto zostało zamkniete. Z powazaniem
    Alior Bank"