  • 1. Data: 2013-02-06 21:19:20
    Temat: MasterCard Mobile
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    Ten system też ciekawy. Albo to po prostu kwestia wdrożenia.
    Dawno temu zarejestrowałem się w SkyCash i podałem dane swojej synkowej
    karty. Jest ona widoczna też w Sprytnej aplikacji, ale Sprytny traktuje
    ją jako Visę i chce trzepać prowizję procentową. No nic, dodaję tę samą
    kartę ale przez Sprytną aplikację - działa! Muszę ją jednak zweryfikować
    żeby zlikwidować limit jednej transakcji. Czyli powtórka z rozrywki ze
    SkyCash. W Centrum Kart SkyCash również się pojawiła nowa karta (ta
    dodana w Sprytnym), ale jest widoczna jako "n/d". I jak to jest z tym
    mastercardowskim "zarejestruj kartę u dowolnego partnera i korzystaj z
    niej do woli wszędzie gdzie zobaczysz znaczek MasterCard Mobile"? Nawet
    SkyCash w to nie wierzy, bo zeznaje "Pamiętaj: jeśli zarejestrowałeś
    swoją kartę/y u innego partnera MasterCard Mobile (np. uPaid), edycja
    karty powinna być wykonana bezpośrednio w jego systemie". Edycja edycją,
    ale że się nie da korzystać?

  • 2. Data: 2013-02-06 22:33:47
    Temat: Re: MasterCard Mobile
    Od: MarcinK <m...@g...pl>

    W dniu 2013-02-06 21:19, neoniusz pisze:
> [...]
    > swoją kartę/y u innego partnera MasterCard Mobile (np. uPaid), edycja
    > karty powinna być wykonana bezpośrednio w jego systemie". Edycja edycją,

    u mnie - dwie MC dawno podpiete do skycasha, sa widoczne i działają
    prawidłowo u sprytnego, bez weryfikacji
    wniosek - widac nie ma reguły

  • 3. Data: 2013-02-06 22:38:02
    Od: Waldek <m...@n...dam>

> [...]

    > swoją kartę/y u innego partnera MasterCard Mobile (np. uPaid), edycja
    > karty powinna być wykonana bezpośrednio w jego systemie". Edycja edycją,

    SkyCash u mnie też widzi 1 własną i 2 Spryciarzowe karty
    - i tylko je widzi /co do edycji /
    ale umożliwia wybranie która ze Sprytnych kart ma być "domyślną" :D

  • 4. Data: 2013-02-06 23:10:02
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2013-02-06 22:33, MarcinK pisze:

    > u mnie - dwie MC dawno podpiete do skycasha, sa widoczne i działają
    > prawidłowo u sprytnego, bez weryfikacji
    > wniosek - widac nie ma reguły

    OK - sprawdziłem dokładniej

    W SkyCash widze zarejestrowana wczesniej Vise
    oraz 2 karty MC ze Sprytnego i przy doładowaniu konta mogę wybrać
    dowolną z nich

    W Spryciarzu natomiast nie widzę karty Visa podpiętej wcześniej pod SkyCash
    - może problem w tym że to Visa a nie MC ?

  • 5. Data: 2013-02-06 23:25:01
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    On 06.02.2013 23:10, Waldek wrote:

    > OK - sprawdziłem dokładniej
    >
    > W SkyCash widze zarejestrowana wczesniej Vise
    > oraz 2 karty MC ze Sprytnego i przy doładowaniu konta mogę wybrać
    > dowolną z nich

    Wybranie wybraniem ale ciekawe czy to zadziala? U Ciebie karta ze
    Sprytnego jest w SkyCash opisana jako "n/d MCM"? U mnie to wyglada tak:

    http://img5.imageshack.us/img5/7290/skycc.png

    Ta wprowadzona w SkyCashu pojawia sie normalnie.

  • 6. Data: 2013-02-06 23:34:47
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2013-02-06 23:25, neoniusz pisze:
> [...]
    >
    > http://img5.imageshack.us/img5/7290/skycc.png
    >
    > Ta wprowadzona w SkyCashu pojawia sie normalnie.

    Karty z Bila prezentują się w SkyCash nadanym im przeze mnie aliasem w Bilu
    a Visa xxx-9999 czyli swoimi 4 ostatnimi cyframi

  • 7. Data: 2013-02-06 23:39:52
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2013-02-06 23:34, Waldek pisze:

    > Karty z Bila prezentują się w SkyCash nadanym im przeze mnie aliasem w Bilu
    > a Visa xxx-9999 czyli swoimi 4 ostatnimi cyframi

    Korekta - mała :
    Visa x-9999 a Bilowe "alias" MCM
    wiec moze to n/d to przez brak nadanego aliasu dla karty w Bilu :)