    From: xbartx <b...@h...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Alior Bank op[łaty za konto
    Date: Mon, 11 Feb 2013 17:34:39 +0000 (UTC)
    <X...@a...home> <kf3bml$i1d$3@node2.news.atman.pl>
    <1...@g...com>
    <kf8tj8$1a3$1@node2.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <a...@g...com>

    Dnia Mon, 11 Feb 2013 00:40:42 -0800, Olgierd napisał(a):

    > Dobra, wiem, to nie jest powiązane z funkcjonalnością serwisów
    > transakcyjnych ;-)

    Ale wiesz, że ta funkcjonalność to bardziej papierowa. Niedawno widziałem
    jak mój znajomy zamiast posiadanej VISA na wznowieniu dostał MC, bez
    żadnej informacji, bez niczego, po prostu wcisnęli co im się bardziej
    opłaca i tyle. Także nie przeceniajmy ich zbytnio, bo na to nie zasługują.

    > Mnie się po prostu podoba ta prostota, żeby nie powiedzieć surowość
    > serwisów m/M (ostatnio nawet więcej z m zacząłem korzystać -- po prawie
    > 5 latach przerwy dorobiłem się karty kredytowej!) -- nic się nie kręci,
    > nic nie fruwa.

    Fakt prostota jest, bo wsio działa szybko. Jednak do pewnych rzeczy
    trzeba klikać i nie da się tego zmienić. Wczoraj np widziałem kolejne
    kuriozum. Do wykonania były 3 przelewy, nadzoruję osobę wprawiającą się w
    annały bankowości internetowej, patrzę jest koszyk płatności, to mówię
    dodaj do koszyka i wszystkie 3 przelewy podpiszesz jednym kodem SMS.
    Jakież było moje zdziwienie jak przy pierwszym definiowanym przelewie
    trzeba było podać kod SMS i później kolejny przy zatwierdzaniu koszyka.
    Gdzie tu jakaś logika? Jakbym miał dwa przelewy do zrobienia to po
    cholerę ten koszyk?

    --
    xbartx