  • 11. Data: 2013-02-08 09:39:18
    Temat: Re: Alior Bank op[łaty za konto
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 8 lutego 2013 09:24:39 UTC+1 użytkownik Jarek Andrzejewski napisał:
    > możliwe, że tak będą żądali, ale IMHO bezpodstawnie, bo przecież od
    >
    > grudnia (+okres wypowiedzenia) nie wiąże Cię z nimi umowa.

    Dokładnie tak samo uważam.
    Wg mnie winny im jestem opłaty za okres do 4 stycznia.
    Zobaczymy co z tego wyjdzie.

  • 12. Data: 2013-02-08 10:02:08
    Od: W <w...@w...pl>

    Kris wystukał, co następuje:

    > Co będzie zobaczymy;)
    > Póki co mBank jeszcze m,nie nie zawiódł- prosty i intuicyjny interface,
    > brtak opłat za konto i przelewy. mBank słuzy mio głównie do przelewów i
    > płatności internetowych i jak na razie jestem zadowolony.

    Przedpisca pił do tego, że niedługo wygląd mBanku się zmieni i będzie tak
    samo intuicyjny jak aliora ;-)

  • 13. Data: 2013-02-08 10:18:30
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik "W" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Przedpisca pił do tego, że niedługo wygląd mBanku się zmieni i będzie tak
    > samo intuicyjny jak aliora ;-)

    No baardzo, bardzo piiiikny - im więcej wodotrysków tym pikniejszy ;)

    http://www.youtube.com/watch?v=VQJfqYlMzyo&feature=y
    outu.be

  • 14. Data: 2013-02-08 10:21:26
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 8 lutego 2013 10:02:08 UTC+1 użytkownik W napisał:
    > Przedpisca pił do tego, że niedługo wygląd mBanku się zmieni i będzie tak
    >
    > samo intuicyjny jak aliora ;-)

    Dlatego napisałem "Co będzie zobaczymy";)

  • 15. Data: 2013-02-08 18:12:53
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 08 Feb 2013 09:02:08 +0000, W napisał(a):

    > Przedpisca pił do tego, że niedługo wygląd mBanku się zmieni i będzie
    > tak samo intuicyjny jak aliora ;-)

    Według mnie Aliora to jest jeden z lepszych jakie znam na naszym rynku,
    no może poza tymi kółeczkami. Za to u Synka jest prawdziwy jazda bez
    trzymanki, na sankach w towarzystwie niejakich Grycanek ;)

    --
    xbartx

  • 16. Data: 2013-02-08 19:37:49
    Temat: Systemy transakcyjne [było Re: Alior Bank op[łaty za konto]
    Od: W <w...@w...pl>

    xbartx wystukał, co następuje:

    > Według mnie Aliora to jest jeden z lepszych jakie znam na naszym rynku,
    > no może poza tymi kółeczkami. Za to u Synka jest prawdziwy jazda bez
    > trzymanki, na sankach w towarzystwie niejakich Grycanek ;)

    Z tego co kiedyś oglądałem dużego Aliora to też nie wydawał się jakoś
    strasznie przekombinowany, teraz testuję Synca i jest cokolwiek dziwny ;)

    Z tego co pamiętam (ogladałem sobie różne międzymordzia po wprowadzeniu
    przez ING radosnej tFFórczości z ikonkami) to pekao24 też miało całkiem
    przyjemny system transakcyjny.

  • 17. Data: 2013-02-08 22:53:10
    Od: Olgierd <o...@g...com>

    W dniu piątek, 8 lutego 2013 18:12:53 UTC+1 użytkownik xbartx napisał:

    > Według mnie Aliora to jest jeden z lepszych jakie znam na naszym rynku,

    Ja może aż takiego rozeznania nie mam, aczkolwiek z tych systemów, które mniej lub
    bardziej chociaż liznąłem, tj.:

    - Citi Online
    - Polbank 24
    - Raiffeisen (daaaaaaaaaaaaaaawno temu)
    - mBank / MultiBank

    to Alior jest "jeden z lepszych", ale do m/M jednak równać się nie może.

    --
    Olgierd
    http://m2m.legeartis.org.pl/

  • 18. Data: 2013-02-08 23:15:59
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 8 lutego 2013 22:53:10 UTC+1 użytkownik Olgierd napisał:
> [...]
    >
    > - mBank / MultiBank
    >

    > to Alior jest "jeden z lepszych", ale do m/M jednak równać się nie może.
    Ciekawostka:
    www.e-skok.pl
    Jeden z bardziej intuicyjnych systemów.

  • 19. Data: 2013-02-09 18:23:24
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

    > Ciekawostka:
    > www.e-skok.pl
    > Jeden z bardziej intuicyjnych systemów.

    To ja dorzucę BS Biała Podlaska. Jest jeszcze bardziej prosty i
    bezbajerowy niż mBank. Nie wiem, czy to jakiś autorski program, czy
    ogólny dla BS-ów, ale jest to jeden z lepszych interfejsów, jakie znam.
    Jest tam jeden element "dekoracyjny" - statyczny zielony pasek, żadnych
    innych reklam, niepotrzebnej grafiki, kolorowań.

    --
    Grzexs

  • 20. Data: 2013-02-09 20:53:50
    Od: W <w...@w...pl>

    Grzexs wystukał, co następuje:

> [...]
    > Jest tam jeden element "dekoracyjny" - statyczny zielony pasek, żadnych
    > innych reklam, niepotrzebnej grafiki, kolorowań.

    Hm, z ciekawości sobie pooglądałem i IMHO faktycznei bardzo przyjemny i
    szybki system -- aż się przyjemnie z wersji demo korzysta
    (http://konto.naszbank.pl/)