  • 1. Data: 2013-02-06 19:03:57
    Temat: Opiekun ze SKOK-u. Ktoś go sobie wybierał?
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    Dostałam pismo od jakiegoś pana ze SKOK-u Stewczyka, że jest moim
    opiekunem. Obiecuje jakiś prezent.
    To już jest szczyt szczytów i nie zamierzam tego puścić w niepamięć.
    Niech idzie prostytutkami albo do domów starców się opiekować.

    --
    animka

  • 2. Data: 2013-02-07 00:27:16
    Temat: Re: Opiekun ze SKOK-u. Ktoś go sobie wybierał?
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2013-02-06 19:03, animka pisze:
> [...]
    > To już jest szczyt szczytów i nie zamierzam tego puścić w niepamięć.
    > Niech idzie prostytutkami albo do domów starców się opiekować.

    Zaskarżyć za seksizm, obraźliwe insynuacje, nagabywanie, nietolerancję,
    obrazę uczuć i najważniejsze: dyskryminację. :-)
    A może i nawet o nakłanianie do nieobyczajnego zachowania :-)

  • 3. Data: 2013-02-07 09:22:14
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik "animka" <a...@t...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > To już jest szczyt szczytów i nie zamierzam tego puścić w niepamięć.
    > Niech idzie prostytutkami albo do domów starców się opiekować.

    No nie wiem skąd ta uraza, wszak klient banku dymany jest jak prostytutka :D
    - zwykle za jakies tam ochłapy typu CB albo prezencik
    Ponoć "rasowa" prostytutka obraza sie gdy nazwie sie ja qrwa
    gdyz ona to robi dla pieniędzy a nie dla przyjemnosci ;)

  • 4. Data: 2013-02-09 15:06:43
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Waldek <j...@t...mam> wrote on 2013-02-07_9:22

> [...]
    > prezencik Ponoć "rasowa" prostytutka obraza sie gdy nazwie sie
    > ja qrwa gdyz ona to robi dla pieniędzy a nie dla przyjemnosci

    Znawca ;-)

    witrak()
    PS. To cytat z dowcipu z czasów tak dawnych, że chyba nikt go już
    nie pamięta:
    Wchodzi wampir do baru dla wampirów:
    -- Proszę setkę -- mówi.
    -- Jakiej grupy? -- pyta barman.
    -- Wszystko jedno...
    Barman nalewa i podaje. W tym momencie do baru wchodzi drugi
    wampir i zbliżając się do barmana mówi:
    -- Proszę kieliszek grupy 0 Rh(-) ...
    -- Znawca -- mówi barman do siebie.

  • 5. Data: 2013-02-09 17:36:01
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2013-02-09 15:06, witrak() pisze:

    > Barman nalewa i podaje. W tym momencie do baru wchodzi drugi
    > wampir i zbliżając się do barmana mówi:
    > -- Proszę kieliszek grupy 0 Rh(-) ...
    > -- Znawca -- mówi barman do siebie.

    No, tak....
    A mógł zapytać :
    - z czosnkiem ?

  • 6. Data: 2013-02-09 22:20:34
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

> [...]
    > -- Jakiej grupy? -- pyta barman.
    > -- Wszystko jedno...
    > Barman nalewa i podaje. W tym momencie do baru wchodzi drugi

    Była jeszcze wersja z ekspresową...

    --
    Grzexs