  • 1. Data: 2013-02-07 08:24:39
    Temat: zmiana zasad Cashback w Alior
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    Chyba nie było na grupie, co prawda info trochę stare bo z 31.01.2013

    Szanowni Państwo,

    informujemy, że od 1 kwietnia 2013 r. zmieniają się warunki ,,Zasad
    premiowania CashBack i innych promocji dla poszczególnych rodzajów kart
    płatniczych" w zakresie kart kredytowych. Po raz pierwszy CashBack wg
    nowych zasad naliczony będzie od transakcji wykonywanych w cyklu
    rozliczeniowym zaczynającym się odpowiednio: 2.04, 6.04, 11.04, 16.04,
    21.04, 26.04.2013 r. (w zależności od wybranego dnia rozpoczęcia cyklu).

    Zgodnie z nowymi zasadami, CashBack wypłacany będzie wyłącznie tym
    posiadaczom kart kredytowych Silver, Gold, Platinum, którzy aktywnie
    korzystają z naszych produktów (Alior Bank jest ich ,,głównym bankiem"), tj.:

    1. otrzymują wynagrodzenie, stypendium, bądź też wpływ z tytułu renty
    lub emerytury na rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy prowadzony w
    Alior Banku, LUB

    2. otrzymują jednorazowe wpływy z rachunku prowadzonego w obcym banku
    lub rachunku Klienta Biznesowego w Alior Banku w kwocie minimum 2 000 zł
    lub, w przypadku studentów i uczniów, którzy nie przekroczyli 24 roku
    życia, w kwocie minimum 1 000 zł, LUB

    3. posiadają depozyty o średnim saldzie miesięcznym w wysokości minimum
    10 000 zł, LUB

    4. posiadają kredyty o średnim saldzie zadłużenia w wysokości minimum 5
    000 zł.

    CashBack będzie też wypłacany posiadaczom kart kredytowych, którzy nie
    ukończyli 19 roku życia, bez względu na to, czy spełnili oni powyższe
    warunki, czy nie. Wysokość CashBack nie ulega zmianie i wynosić będzie
    jak dotychczas 0,5% lub 1% w zależności od ubezpieczenia.

    Zmieniony dokument, o którym mowa powyżej znajdą Państwo na stronie
    http://www.aliorbank.pl/. W razie pytań lub wątpliwości, prosimy o
    kontakt z infolinią Alior Banku pod numerem 19 502 lub zapraszamy do
    najbliższego oddziału Banku.

    Z poważaniem,
    Zespół Alior Banku

    Pytanie zasadnicze: a jak ktoś u nich ma tylko KK, to jak niby ma te
    warunki spełnić??

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2013-02-07 10:08:32
    Temat: Re: zmiana zasad Cashback w Alior
    Od: Olgierd <o...@g...com>

    W dniu czwartek, 7 lutego 2013 08:24:39 UTC+1 użytkownik lolekanabolek napisał:

    > Chyba nie było na grupie, co prawda info trochę stare bo z 31.01.2013

    Było, było.

    --
    Olgierd
    http://m2m.legeartis.org.pl/

  • 3. Data: 2013-02-07 10:09:48
    Od: Olgierd <o...@g...com>

    W dniu czwartek, 7 lutego 2013 08:24:39 UTC+1 użytkownik lolekanabolek napisał:

    > Pytanie zasadnicze: a jak ktoś u nich ma tylko KK, to jak niby ma te
    > warunki spełnić??

    A to jest akurat proste: zapraszamy do oddziału w celu założenia rachunku. Albo się
    zadłużaj.

    --
    Olgierd
    http://m2m.legeartis.org.pl/

  • 4. Data: 2013-02-07 10:19:10
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2013-02-07 10:09, Olgierd pisze:

    > A to jest akurat proste: zapraszamy do oddziału w celu założenia rachunku. Albo się
    zadłużaj.

    a co lepsze to niedawno zamknąłem rachunek
    oszczędnościowo-rozliczeniowy, gdy wprowadzili zasadę rachunku głównego ;-))

    wychodzi, że trzeba będzie znów założyć konto w Aliorze i przy okazji
    łancuszek przelewów zwiększyć o jedno konto więcej ;-))

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 5. Data: 2013-02-07 10:26:29
    Od: Olgierd <o...@g...com>

    W dniu czwartek, 7 lutego 2013 10:19:10 UTC+1 użytkownik lolekanabolek napisał:

    się zadłużaj.

    > a co lepsze to niedawno zamknąłem rachunek
    > oszczędnościowo-rozliczeniowy, gdy wprowadzili zasadę rachunku głównego ;-))

    A ja zamknąłem wówczas rachunek, a teraz pewnie zamknę też kartę. Nie lubię jak bank
    goni ze mną w piętkę -- zwłaszcza jeśli miałbym mieć z tego max. 20 złotych
    miesięcznie.
    Zwłaszcza, że teraz mBank będzie mi płacił 30 złotych, i to przy znacznie niższych
    obrotach ;-)

    --
    Olgierd
    http://m2m.legeartis.org.pl/

  • 6. Data: 2013-02-07 12:39:27
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2013-02-07 10:26, Olgierd pisze:

> [...]
    miesięcznie.
    > Zwłaszcza, że teraz mBank będzie mi płacił 30 złotych, i to przy znacznie niższych

    ja jednak zostanę, KK z 1% cashbacku od prawie wszystkich transakcji to
    moim zdaniem jedna z lepszych kart na rynku, więc szkoda mi z niej
    rezygnować, a te 2tysie przelewu łatwo się obejdzie, zamiast lać 2x1tyś
    do dwóch millenium, najpierw zahaczy się o aliora

    a na promocję mBanku się nie załapałem, bo karta poszła do klopa ;-((

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 7. Data: 2013-02-07 12:45:04
    Od: mucher <m...@g...com>

    On Feb 7, 12:39 pm, lolekanabolek <l...@g...com>
    wrote:
> [...]

    > rezygnować, a te 2tysie przelewu łatwo się obejdzie, zamiast lać 2x1tyś
    > do dwóch millenium, najpierw zahaczy się o aliora

    Trzeba tylko pamiętać że Sync nie jest "obcym bankiem" - ja boleśnie
    się przekonałem przy okazji opłaty za prowadzenie rach. w styczniu. No
    ale - zakładając że wykręca się i tak te 2k kartą - przelać kasę dzień
    przed końcem GP na ROR i pozwolić zadziałać automatycznej spłacie.

    mucher

  • 8. Data: 2013-02-07 19:04:08
    Od: Goblin <g...@b...pl>

    mucher <m...@g...com> wrote:

> [...]
    > ale - zakładając że wykręca się i tak te 2k kartą - przelać kasę dzień
    > przed końcem GP na ROR i pozwolić zadziałać automatycznej spłacie.

    Zwroccie uwage na par. 5.4 - w punktach c i d wylaczaja depozyty i kredyty
    w Alior Sync, ale w punktach a i b wcale nie wykluczaja rorow z Synca.
    Czyli zgodnie z regulaminem - wplyw 2 tys. na konto w Syncu spelnia warunki
    otrzymania cashbacku:

    http://www.aliorbank.pl/resources/res/repozytorium_d
    okumentow/klienci_indywidualni/regulaminy/zasady_pre
    miowania_cashback_nowy.pdf

    No i teraz pytanie - tak ma byc czy ktos sie tylko pomylil i nie uznaja
    wplywow na Syncowe rory?

    Goblin

  • 9. Data: 2013-02-07 19:45:19
    Od: Olgierd <o...@g...com>

    W dniu czwartek, 7 lutego 2013 12:39:27 UTC+1 użytkownik lolekanabolek napisał:

    > a na promocję mBanku się nie załapałem, bo karta poszła do klopa ;-((

    To ja miałem fuksa, bo tydzień przed jej ogłoszeniem zamówiłem kartę od mBanku. Nawet
    aktywowałem ją bodajże nazajutrz po ogłoszeniu promocji.

    --
    Olgierd
    http://m2m.legeartis.org.pl/

  • 10. Data: 2013-02-08 10:41:10
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2013-02-07 19:04, Goblin pisze:

> [...]
    miowania_cashback_nowy.pdf

    > No i teraz pytanie - tak ma byc czy ktos sie tylko pomylil i nie uznaja

    dobre, pociągnę ten temat przy podpisywaniu umowy, ciekawe co mi
    powiedzą w oddziale
    ale znając życie to pewnie nie dopracowali regulaminu i wpływ na konto
    synka nie będzie uznawany,
    pewnie zbyt dużo im osób odpłynęło do synka zakładając tam konta, które
    są darmmowe a w aliorze pozostawiali sobie tylko KK. A teraz pewnie
    kombinują jak co by to odkręcić hehe

    --
    pozdrawiam
    Marcin