  • 51. Data: 2010-07-09 09:11:21
    Temat: Re: Alior Bank czyli wyzsza kultura .... parkowania
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-07-08 21:31, masti pisze:
    > Skoro nie zagraża to znak jest niepotrzebny.
    > CBDU

    Estetyka miasta oraz wygoda pieszych również są ważne.
    Równie dobrze można powiedzieć, że zakaz postoju jest bez sensu, skoro
    minutę można stać.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 52. Data: 2010-07-09 09:16:30
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    > Nie robią zdjęć?

    No wlasnie zrobili ale tylko z lewej - ze jest blokada. Na zdjeciu nie bylo
    widac jak stoi samochod w stosunku do przejscia.

    --
    Picasso

  • 53. Data: 2010-07-09 09:26:18
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Massai pisze:

    > 2. Samochód ma założoną blokadę - znaczy że może stać dalej. Znaczy ze
    > ruchu nie utrudnia. Znaczy że znak jest kretyńsko ustawiony.

    Bo komu przeszkadza, że stoi na rabatce?

    > Po prostu sama instytucja blokady NIE usuwa problemu jakim jest to
    > przeszkadzanie, de facto to przeszkadzanie przedłuża, i przez to jest
    > idiotycznym środkiem.

    Gdy założą blokadę w miejscu gdzie nie wolno parkować, gdyż parkujący
    kopcą się ludziom prosto w okna metr od rury, to w sumie najlepiej
    żeby ta blokada trwała jak najdłużej. Czystsze powietrze będzie.

  • 54. Data: 2010-07-09 09:46:34
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Massai pisze:

    > Ano. Tylko taki zakaz to już powinien wylądować w rzyci władz miasta -
    > wystrzelony z armaty, żeby się wbił głęboko.

    A, tutaj pełna zgoda :)

  • 55. Data: 2010-07-09 14:19:34
    Od: Grejon <g...@i...pl>

    [ciach]

    Nie wiem czy to prawda czy urban legend, ale w Warszawie SM założyła
    blokadę samochodowi z Pogotowia Gazowego. Panowie po usunięciu awarii
    wyszli, popatrzyli na auto i... przecięli blokadę palnikiem :)

    Chyba JKM na tej pmsie o tym pisał.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 56. Data: 2010-07-09 14:59:48
    Od: to <t...@a...xyz>

    Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Estetyka miasta oraz wygoda pieszych również są ważne.

    Skoro są ważne, to po co przedłużać postój auta, które rzekomo utrudnia
    życie pieszym i negatywnie oddziałuje na estetykę? W takim wypadku
    rozwiązaniem jest mandat wysłany listem poleconym.

  • 57. Data: 2010-07-09 16:07:24
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    > Użytkownik "M1SLQ" <m...@W...o2.pl>
    >
    > Trudno powiedziec. Ale na pewno mozesz brame zamknac i przyjechac za
    > tydzien :-)
    > A w miedzyczasie ochroniarza postawic, zeby pilnowal klodki jak
    > niepodleglosci :-)

    A nie jest to wowczas ograniczenie wolnosci osobistej?
    Wydaje mie sie, ze nie mozna komus zamknac samochodu bo wjechal na teren
    prywatny... mozna spisac numery, swiadkow i isc do sadu ale lamac prawo bo
    prawo zostalo zlamane?>

  • 58. Data: 2010-07-09 17:00:08
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    to wrote:

    > Skoro są ważne, to po co przedłużać postój auta, które rzekomo utrudnia
    > życie pieszym i negatywnie oddziałuje na estetykę? W takim wypadku
    > rozwiązaniem jest mandat wysłany listem poleconym.

    Ale czas stracony przez klienta w oczekiwaniu na zdjęcie blokady jest
    cenniejszy niż chwilowy nawet przedłużony brak estetyki. Więc to
    przeboleją. A na pewno skuteczniej zniechęcą do stawiania tam samochodu
    niż sam mandat.

    Takiego np. niejakiego Kurskiego w życiu byś samymi mandatami nie
    przekonał do niepodpinania się pod konwoje policyjne. Jego po prostu
    stać na mandaty. Tak samoo gdyby za przekroczenie prędkości zamiast
    mandatu "haltowali" na godzinkę, odnieśliby większy skutek.

  • 59. Data: 2010-07-09 17:01:19
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 9 Jul 2010 10:26:54 +0200, BaX napisał(a):

    > koleś zaczął się wqrwiać bo "mu się zaczeło spieszyć". W efekcie SM
    > przepiłowała kłódke i uwolniła samochód. Trwało to z godzine, ubaw miał
    > każdy kto przechodził, SM znowu była pośmiewiskiem, byli tacy co nawet
    > robili zdjęcia. Mandatu nie było.

    Przede wszystkim, to SM może nagwizdać z mandatem. Ukarać można tego, kto
    auto pozostawił. A kto pozostawił, tego SM nie wie ;D

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 60. Data: 2010-07-09 17:30:47
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Adam Płaszczyca wrote:

    > Przede wszystkim, to SM może nagwizdać z mandatem. Ukarać można tego, kto
    > auto pozostawił. A kto pozostawił, tego SM nie wie ;D

    było już wiele razy

    art 78.4 PORD
    Właściciel lub posiadacz pojazdu jest obowiązany wskazać na żądanie
    uprawnionego organu, komu powierzył pojazd do kierowania lub używania w
    oznaczonym czasie, chyba że pojazd został użyty wbrew jego woli i wiedzy
    przez nieznaną osobę, czemu nie mógł zapobiec.

    Właściciel pojazdu dostanie ewentaulnie mandat za złamanie art 78.4 PORD.

    I proszę nie zaczynaj dyskusji, tylko poczytaj archiwum na p.s.prawo.