  • 1. Data: 2008-12-09 17:53:04
    Temat: Ailor bank i PIN do karty
    Od: "kovalek" <k...@o...pl>

    Dziś otrzymałem kartę debetową z Ailor banku. Po jej aktywacji w serwisie
    transakcyjnym mogłem zobaczyć swój PIN. Jednak nigdzie nie widzę opcji
    zmiany pinu. Czy istneieje taka możliwość? Niestety na infolinie nie mogę
    się dodzwonić :(

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 2. Data: 2008-12-09 18:07:38
    Temat: Re: Ailor bank i PIN do karty
    Od: piotrliwszic <p...@g...com>

    On 9 Gru, 18:53, "kovalek" <k...@o...pl> wrote:
> [...]
    > transakcyjnym mogłem zobaczyć swój PIN. Jednak nigdzie nie widzę opcji
    > zmiany pinu. Czy istneieje taka możliwość? Niestety na infolinie nie mogę

    u mnie w PKO BP do KK nie da się zmienić pinu

  • 3. Data: 2008-12-09 18:31:34
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "kovalek" <k...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > transakcyjnym mogłem zobaczyć swój PIN. Jednak nigdzie nie widzę opcji
    > zmiany pinu. Czy istneieje taka możliwość? Niestety na infolinie nie mogę
    Nie ma zmiany pinu, podobno tylko w bankomatach Aliora, ja tez aktywowalem
    karte przez internet, ale niestety, pin, ktory zobaczylem w serwisie nie
    dzialal w bankomatach, czeka mnie dzwonienie na infolinie i zamowienie
    generowania nowego pinu, ktory nie wiadomo czy bedzie dzialal.
    Nie wiem jak to jest z kartami z chipem, czy on nie jest zapisany na karcie?
    Uzytkownicy Aliora sa nadal testerami ich systemu, ktory jest caly czas w
    fazie testow.

  • 4. Data: 2008-12-09 18:32:50
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

> [...]
    > transakcyjnym mogłem zobaczyć swój PIN. Jednak nigdzie nie widzę opcji
    > zmiany pinu. Czy istneieje taka możliwość? Niestety na infolinie nie mogę

    AILOR że niby chory, z angielskiego "to ail"? ;)

    k.

  • 5. Data: 2008-12-09 18:53:26
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    kovalek pisze:
> [...]
    > serwisie transakcyjnym mogłem zobaczyć swój PIN. Jednak nigdzie nie
    > widzę opcji zmiany pinu. Czy istneieje taka możliwość? Niestety na

    Chyba tylko we własnych bankomatach.

  • 6. Data: 2008-12-09 18:53:38
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Krzysztof pisze:

    > Nie wiem jak to jest z kartami z chipem, czy on nie jest zapisany na
    > karcie?

    Nie, nie jest.

  • 7. Data: 2008-12-09 18:53:55
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    piotrliwszic pisze:

    > u mnie w PKO BP do KK nie da się zmienić pinu

    Współczuję. I co w związku z tym?

  • 8. Data: 2008-12-09 18:55:40
    Od: Bungiel <d...@g...com>

    On Dec 9, 7:31 pm, "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> wrote:

    > Uzytkownicy Aliora sa nadal testerami ich systemu, ktory jest caly czas w
    > fazie testow.

    Wczesna beta ;)

  • 9. Data: 2008-12-09 20:11:11
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    "Wojciech Nawara" <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> wrote in
    message news:ghmerf$sqa$2@kushnir.sileman...

    > Nie, nie jest.

    Jesteś pewien? Zgodność PIN-u jest przez terminal weryfikowana tylko z kartą
    (bez komunikacji z bankiem).

    k.

  • 10. Data: 2008-12-09 20:29:34
    Od: "kovalek" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara"
    <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> napisał w wiadomości

    > Chyba tylko we własnych bankomatach.

    No to kiepsko. W swoim mieście pewnie w ogóle nie zobaczę własnego
    bankomatu. Czas zamknąć kartę, bo nie mam zamiaru uczyć się nowego pinu.
    Dotychczas w każdej ze swoich kart mogłem bez problemu zmienić PIN. Widać
    jak działa ta wyższa kultura bankowości. I jeszcze do tego płacić za tą
    kartę 3zł/miesiąc.

    W sumie w mBanku i tak za granicą wszytskie bankomaty są za free, a w Polsce
    BZ WBK Euronet i PKO BP (Inteligo) zupełnie wystarczają. Jedyna zaleta iż
    jest to karta Maestro, bo Visa ostatnio lubi czasem paść.

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski