  • 41. Data: 2008-12-10 21:27:28
    Temat: Re: Ailor bank i PIN do karty
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Krzysztof Halasa" <k...@p...waw.pl> wrote in message
    news:m3hc5bspdz.fsf@maximus.localdomain...

    > Jasne, ale banki nie wydaja sie tego bac. Niektore nawet swiadomie
    > pozwalaja na przekroczenie limitu, a potem (po splacie) utrwalaja to
    > w postaci zwiekszonego limitu.

    Tak, ale pamietaj, ze obecnie wszystko maja pod kontrola, tzn. moga zezwolic
    lub nie. Tu bedzie dzialal jakis czynnik losowy.

    > Poza tym moze byc tez licznik czasowy, np. (prawie) obowiazkowa
    > autoryzacja po tygodniu itp. Scalaki sa elastyczne :-)

    Pisalem o tym, ze takie kryterium jest brane pod uwage :).

    > Generalnie to ja bym sie nastawial jednak na to, ze przynajmniej
    > w Europie (niekoniecznie wschodniej) wszystko zacznie byc "chipowe"
    > za jakis np. rok. Calkowicie to oczywiscie banku nie zabezpieczy - jak
    > ktos chce calkowitego bezpieczenstwa (w sensie nieprzekraczania
    > limitu), to wydaje karte z obowiazkowa autoryzacja.
    > --

    A ja mysle, ze poczekamy do 2011.

    BTW a moze komus udalo sie juz przetestowac karte DB? Od nich oczekiwalbym
    takze umozliwienia autoryzacji offline, ale zniechecili mnie wymogiem
    dostarczenia zaswiadczenia o zarobkach i zrezygnowalem z ubiegania sie u
    nich o karte. Pewnie sprobuje jak ktoras z moich obecnych bedzie tracila
    waznosc...

    MK