  • 1. Data: 2008-12-09 18:36:43
    Temat: 'kurier' z Aliora
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Wniosek o ROR złożony przez formularz na stronie, zaznaczona 'dostawa
    kurierem'. Po tygodniu:
    1. telefon z banku, ze podobno jest (ta osoba - nie ja) zainteresowana
    jakims produktem banku wiec zapraszają do placówki.

    Na informację, że miało być otwarcie kurierem, 'bankier' się zmieszał
    i powiedział, że przekaże i ktoś oddzwoni.
    Po 3 dniach;
    2. telefon z banku, w sprawie założenia ROR bankier zaprasza do
    placówki. Miało być kurierem? No to bankier mówi:
    "To ja przyjadę. We środę mogę cały dzień, o której mam być" ?

    To już nie korzystają z kuriera, tylko sami przychodzą?!?

    a.

  • 2. Data: 2008-12-09 20:28:41
    Temat: Re: 'kurier' z Aliora
    Od: "Seba" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    w...@a...pl (Wemif) napisał(a):

    > "To ja przyjadę. We środę mogę cały dzień, o której mam być" ?
    >
    > To już nie korzystają z kuriera, tylko sami przychodzą?!?

    u mnie to samo, a ma do mnie ponad 20 kilometrów.. widocznie kurier za drogo

  • 3. Data: 2008-12-09 20:38:24
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Seba" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message
    > w...@a...pl (Wemif) napisał(a):
    >
    > u mnie to samo, a ma do mnie ponad 20 kilometrów.. widocznie kurier za
    > drogo

    Hehe... szyderstwo nie na miejscu biorac pod udage doswiadczenia zawodowe
    ;). Po prostu doradca dostaje na tyle duza prowizje, ze mu sie oplaca jechac
    40 km.

    MK

  • 4. Data: 2008-12-10 10:44:22
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    wto, 09 gru 2008 o 21:38 GMT, MK napisał(a):

    > Hehe... szyderstwo nie na miejscu biorac pod udage doswiadczenia zawodowe
    > ;). Po prostu doradca dostaje na tyle duza prowizje, ze mu sie oplaca jechac
    > 40 km.

    40 to nic, do mnie 100km, mimo ze mieszkam w warszawie :)

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ A bird in the hand is worth what it ]
    [ Ekg: #3781111 ][ will bring. ]

  • 5. Data: 2008-12-11 23:00:32
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    MK pisze:

    > Hehe... szyderstwo nie na miejscu biorac pod udage doswiadczenia
    > zawodowe ;). Po prostu doradca dostaje na tyle duza prowizje, ze mu sie
    > oplaca jechac 40 km.

    Hmmm...

    "Czym różni się Alior Bank od innych banków?
    (...)
    2. Zatrudniamy najlepszych specjalistów, których średni staż w
    bankowości wynosi 8 lat, dzięki czemu możemy zaoferować naszym Klientom
    rzetelne i kompetentne doradztwo. Nasi Bankierzy zawsze proponują
    konkretne rozwiązania, dopiero po dokładnym zbadaniu potrzeb Klienta.
    Jednocześnie nie są oni rozliczani z produktowych celów sprzedaży."

    http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/pytania_i_odpowie
    dzi/faq_strona_glowna?faqPageId=4266

  • 6. Data: 2008-12-12 07:00:32
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Wojciech Nawara" <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> wrote in
    message news:ghs625$t26$1@kushnir.sileman...

    > Hmmm...
    >
    > "Czym różni się Alior Bank od innych banków?
    > (...)

    Jestem w stanie sobie wyobrazic, ze osoba pracujaca 8 lat w banku nie ma
    premii za sprzedaz. Na pewno nie ma firmy, ktora nie ma planu sprzedazowego
    dla sprzedawcow, bo wtedy nikomu by nie zalezalo na pozyskiwaniu klientow.

    MK

  • 7. Data: 2008-12-12 08:31:30
    Od: BK <b...@g...com>

    On 12 Gru, 08:00, "MK" <m...@i...pl> wrote:
> [...]
    > dla sprzedawcow, bo wtedy nikomu by nie zalezalo na pozyskiwaniu klientow.

    Napisane jest: "Jednocześnie nie są oni rozliczani z produktowych
    celów sprzedaży". Czyli nie ma parca na konkretny produkt, np. masz
    sprzedac 100 kart kredytowych i 50 kredytow hipotecznych.

    Nie ma celow sprzedazowych produktowych co przeciez nie wyklucza
    stosowania premi np. za aktywnosc czy dochodowosc.

  • 8. Data: 2008-12-12 12:10:03
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Fri, 12 Dec 2008 08:00:32 +0100, "MK" <m...@i...pl> wrote:

> [...]
    >dla sprzedawcow, bo wtedy nikomu by nie zalezalo na pozyskiwaniu klientow.

    Na pewno sie mylisz.
    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 9. Data: 2008-12-13 09:40:13
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "BK" <b...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...

[...]

    Po prostu nie wierze. Z ciekawosci popytam.

    MK

  • 10. Data: 2008-12-13 09:43:35
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Adam Płaszczyca" <t...@o...spamnie.org.pl> wrote in message

    > Na pewno sie mylisz.
    > --

    Ale z czym? Znam osoby, ktore maja premie nie od sprzedazy, a od jakosci.
    Nie wierze w brak planow i ich rozliczania, moze to byc marchewka albo kij,
    ale cos na pewno jest.

    MK