  • 1. Data: 2007-06-12 13:15:52
    Temat: AMEX Gift Cheque
    Od: "Jacek Kochan" <j...@u...biz>

    Czesc
    Czy ktos wie, gdzie takie cudo wymienic? Czeki o nominalach 100$ z napisem:
    American Express Gift Cheque. PKO BP - nie maja tego czeku w spisie.
    Fortis - nie wymienia. Citibank - konto trzeba zalozyc i wymieniaja inkaso,
    a wiec do konca nie wiadomo. Nie chce mi sie juz lazic. Help

    --
    Jacek Kochan
    www.kochan.biz

  • 2. Data: 2007-06-12 14:10:12
    Temat: Re: AMEX Gift Cheque
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name>

    Jacek Kochan <j...@u...biz> wrote:
> [...]
    > w spisie. Fortis - nie wymienia. Citibank - konto trzeba zalozyc i
    > wymieniaja inkaso, a wiec do konca nie wiadomo. Nie chce mi sie juz

    Spróbuj w BPH, oni są najbardziej zaznajomieni z takimi cudami jak
    czeki.

    --
    Miernik
    http://miernik.name/

  • 3. Data: 2007-06-12 14:26:42
    Od: "Sinus" <s...@W...gazeta.pl>

    Jacek Kochan <j...@u...biz> napisał(a):
> [...]
    > Fortis - nie wymienia. Citibank - konto trzeba zalozyc i wymieniaja inkaso,
    > a wiec do konca nie wiadomo. Nie chce mi sie juz lazic. Help

    Spytaj w BPH, swego czasu byli najszybsi chociaż to i tak długo trwa (inkaso).
    W Warszawie jest biuro American Express, może spytaj tam.

    Pozdrawiam,
    Sinus

  • 4. Data: 2007-06-12 14:44:43
    Od: "Jacek Kochan" <j...@u...biz>

    Użytkownik "Sinus" <s...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Spytaj w BPH, swego czasu byli najszybsi chociaż to i tak długo trwa
    > (inkaso). W Warszawie jest biuro American Express, może spytaj tam.
    > Pozdrawiam,
    > Sinus

    Właśnie zadzwonilem do American Express. Wiec mozna wymienic w niektorych
    oddzialach bankow: PKO SA, BGZ, ING Bank Slaski i BZ WBK. To tak dla googli,
    jakby ktos w przyszlosci mial podobny klopot :)
    --
    Jacek Kochan
    www.kochan.biz