  • 1. Data: 2004-12-14 13:51:14
    Temat: (AIRPOLONIA) - odzyskac z VISA w LukasBank
    Od: "ZOMO" <f...@p...onet.pl>

    czy ktos ma doswiadczenie z odzyskianiem pieniedzy za bilet z Airpoloni
    zaplaconego karta VISA z Lukas Bank ?
    czy trzeba przedstawic jakies potwierdzenie odwolania lotu z Airpolonii?
    jakie i jak je uzyskac?

    --
    pera perapera ? pera pera !

  • 2. Data: 2004-12-14 14:01:15
    Temat: Re: (AIRPOLONIA) - odzyskac z VISA w LukasBank
    Od: "gg" <n...@m...com>

    Użytkownik "ZOMO" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > czy ktos ma doswiadczenie z odzyskianiem pieniedzy za bilet z Airpoloni
    > zaplaconego karta VISA z Lukas Bank ?
    > czy trzeba przedstawic jakies potwierdzenie odwolania lotu z Airpolonii?
    > jakie i jak je uzyskac?

    A komu chcesz takie zaświadczenie okazać? LukasBank nie ma tu nic do tego.
    A Airpolonia wie, że nie było lotu i to ona powinna zrobić Ci uznanie na
    kartę. Alę wątpie aby bankrut oddał kasę klientowi.

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 3. Data: 2004-12-14 14:27:13
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 14 Dec 2004 15:01:15 +0100, "gg" <n...@m...com>
    napisał(a):

> [...]
    >A Airpolonia wie, że nie było lotu i to ona powinna zrobić Ci uznanie na

    Cos Ci sie, chlopie, pokroliczkowalo. Ubezpieczenie NIE polega
    na tym, ze dluznik oddaje. Ubezpieczasz sie n_a w_y_p_a_d_e_k
    niesplacalnosci dluznika.

    --
    Adek

  • 4. Data: 2004-12-14 16:51:57
    Od: "ZOMO" <f...@p...onet.pl>

    > A komu chcesz takie zaświadczenie okazać? LukasBank nie ma tu nic do tego.
    > A Airpolonia wie, że nie było lotu i to ona powinna zrobić Ci uznanie na

    jeszcze niczego nie zaplacilem - karta kredytowa jak
    sama nazwa wskazuje sluzy wydawaniu pieniedzy banku
    (w tym przypadku Lukas Bank-u) - a w perspektywie
    czasu, po zakupie / wykonaniu uslugi - splacie tych pieniedzy
    - nie ma uslugi - nie ma pieniedzy - chodzi mi tylko
    o procerure uniewaznienia tej platnosci....

    ZOMO

  • 5. Data: 2004-12-14 20:12:46
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

> [...]
    > - nie ma uslugi - nie ma pieniedzy - chodzi mi tylko
    > o procerure uniewaznienia tej platnosci....

    obawiam sie ze JUZ zaplaciles, nie ma znaczenia, ze nie swoimi pieniedzmi,
    pobrales kredyt, ktory nalezy splacic (to tak należy interpretować, a nie w
    sposób Tobie dogodny) !

    jaka masz podstwe do reklamacji ? ze klient zbankrutowal ? nie zartuj sobie,
    a co to bank obchodzi ?
    zleciles przelew, przelew zostal zrealizowany, malo tego - ów bankrut nie
    był całkiem złodziejski, bo dogadał się z innym przewoźnikiem że za
    symbolicznego grosza, można było kilka :-)) biletów kupic - o ile sie
    wcześniej zrobiło ten przelew forsy.
    Oczywiście możesz złozyć reklamacje tranzakcji - na pismie - tylko wymyśl
    jakąs sensowny powód niż ten że klient nie wywiązał się z umowy - bo bank -
    wywiązał się z umowy między Tobą a bankiem..

  • 6. Data: 2004-12-14 20:59:42
    Od: andy_k <a...@a...org>

    On Tue, 14 Dec 2004 21:12:46 +0100, "Krab" <_...@k...pl__> wrote:

    >jaka masz podstwe do reklamacji ? ze klient zbankrutowal ? nie zartuj sobie,
    >a co to bank obchodzi ?

    Taka jest Twoja opinia, ale sa i inne. Zobacz ZOMO inne watki na ten temat, a
    pozniej daj nam tu znac jak sie zakonczyla reklamacja w tym banku.

  • 7. Data: 2004-12-14 21:36:49
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    Uzytkownik "andy_k" <a...@a...org> napisal w wiadomosci
    > Taka jest Twoja opinia, ale sa i inne. Zobacz ZOMO inne watki na ten
    temat, a
    > pozniej daj nam tu znac jak sie zakonczyla reklamacja w tym banku.

    no na grupach zazwyczaj pisze sie swoje opinie, choc bywaja i cudze
    zomo - dla pociechy moze sobie np poczytac forum mbanku, na ktorym usery
    skarza sie, ze mbank takich reklamacji nie przyjmuje, a taki multibank to
    jest kochany, bo przyjmuje wszystkie reklamacje
    nie przyjecie reklamacji przez mbank - to w zasadzie drama w siedmu
    okaleczeniach - bo niby na jakiej podstawie odmawia jej przyjecia, ale inna
    sprawa - jaka bedzie odpowiedz na taka reklamacje

    i tez oczywiscie czekam na jakies info - a zwlaszcza na wpisana podstawe do
    reklamacji ! bo na razie, to zomo tylko stwierdzilo, ze nie bedzie placil(o)
    zaciagnietego kredytu ;-)) hi hi jasne ze nie musi - przeca wolnosc tomku w
    swoim domku ... :-)) demokracje mamy i banki placa nasze zobowiazania

  • 8. Data: 2004-12-15 08:07:25
    Od: "Prof_Ex" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Krab <_...@k...pl__> napisał(a):

    [..]
> [...]
    > zaciagnietego kredytu ;-)) hi hi jasne ze nie musi - przeca wolnosc tomku w
    > swoim domku ... :-)) demokracje mamy i banki placa nasze zobowiazania

    IMHO podstawa do reklamacji jest to, ze klient zaplacil za usluge
    ktora nie zostala jednak wykonana.

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 9. Data: 2004-12-15 08:38:10
    Temat: Re: (AIRPOLONIA) - odzyskac z VISA lub MasterCard
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Prof_Ex wrote:
    > IMHO podstawa do reklamacji jest to, ze klient zaplacil za usluge
    > ktora nie zostala jednak wykonana.

    podstawa oczywiscie jest o ile nie jestes klientem banku Pekao SA :-)
    poczytajcie informację z dziesiejszej rzepy i stanowisko niedorzecznika Pekao
    http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_041215/e
    konomia/ekonomia_a_23.html
    *** blad ***

  • 10. Data: 2004-12-15 09:12:57
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl>

    blad <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> napisał(a):

    > podstawa oczywiscie jest o ile nie jestes klientem banku Pekao SA :-)
    > poczytajcie informację z dziesiejszej rzepy i stanowisko niedorzecznika
> [...]
    IMHO tak naprawdę to ważne jest to co jest w regulacjach VISA i MC. Jeżeli
    jest tam zapis, że klientowi od wydawcy karty należy się zwrot pieniędzy
    jeśli usługa nie została wykonana i w regulaminie nie ma jawnych wyłączeń
    (upadek firmy, działania wojenne, etc), to mu zwrot przysługuje. Należy to
    traktować jako formę ubezpieczenia klienta przez wydawcę karty.
    Pytanie tylko czy na stronach VISA czy MC są gdzieś te warunki spisane
    otwartm tekstem? Gdybym był niedoszłym klientem AP, tą ścieżką bym podążał.

    A reklamację ocyzwiście bym złożył. To że jakiś bank nie przyjmuje
    reklamacji, to jakiś żart chyba. Reklamację przyjąć musi, może ją co
    najwyżej rozpatrzyć negatywnie.

    Miłego dnia
    Tomek