  • 1. Data: 2004-12-14 10:49:09
    Temat: Konto dolarowe - w jakim banku najlepiej?
    Od: Jurek <i...@g...pl.wytnij>

    Witam, czy możecie polecić mi jakiś bank gdzie oferuja najlepsze warunki
    dla kont walutowych $? Chodzi mi zarówno o opłaty za prowadzenie jak i %
    oraz dostęp przez internet.

    Pozdrawiam,
    Jurek

  • 2. Data: 2004-12-14 11:16:15
    Temat: Re: Konto dolarowe - w jakim banku najlepiej?
    Od: Pawel Sztabinski <p...@i...pl>

    Myslisz, ze ta waluta bedzie jeszcze miala jakakolwiek wartosc?

    pozdrawiam
    pawel

  • 3. Data: 2004-12-14 11:27:46
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Użytkownik "Pawel Sztabinski" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Myslisz, ze ta waluta bedzie jeszcze miala jakakolwiek wartosc?

    a to czemu ma nie miec wartosci, takiej swiatowej slawy inwestorem jestes. A
    myslisz ze jakiej walucie robi sie transakcje w Ameryce lacinskiej i na
    bliskim wschodzie, w rublach

  • 4. Data: 2004-12-14 11:34:22
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-12-14 12:16, kiedy Pawel Sztabinski
    napisał(a) co następuje:
    > Myslisz, ze ta waluta bedzie jeszcze miala jakakolwiek wartosc?

    A co, zlikwidowali Amerykę? Znowu coś przespałem?

    --
    * Jak rzekł pewien klasyk: *
    */|\* "If you're so smart, why aren't you rich?" */|\*

  • 5. Data: 2004-12-14 11:36:24
    Od: Pawel Sztabinski <p...@i...pl>

    Nie jestem swiatowej slawy inwestorem a patrzac na jej permanentne
    spadki tak do euro jak i pln nie mozna o niej miec najlepszego zdania.

  • 6. Data: 2004-12-14 11:52:23
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Jurek <i...@g...pl.wytnij> wrote:
    > Witam, czy możecie polecić mi jakiś bank gdzie oferuja najlepsze
    > warunki dla kont walutowych $? Chodzi mi zarówno o opłaty za
    > prowadzenie jak i % oraz dostęp przez internet.

    Najlepsze - to pewnie dla private bankingu maja oferte ;)
    Dla smiertelnikow - sprawdz MultiBank, Nordea, ING, BZ WBK

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 7. Data: 2004-12-14 12:28:15
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Uzytkownik "Pawel Sztabinski" <p...@i...pl> napisal w wiadomosci
    > Nie jestem swiatowej slawy inwestorem a patrzac na jej permanentne
    > spadki tak do euro jak i pln nie mozna o niej miec najlepszego zdania.

    ale pisze sie pod nie nad.

    raz sie spada raz sie wzbija, to natura.

  • 8. Data: 2004-12-14 12:48:21
    Od: kuba <k...@k...onet.pl>

    Pawel Sztabinski wrote:

    > Nie jestem swiatowej slawy inwestorem a patrzac na jej permanentne
    > spadki tak do euro jak i pln nie mozna o niej miec najlepszego zdania.

    Europa potega jest gospodarcza ;)
    A pln myslisz ze bylby cos wart gdyby nie nadprodukcja obligacji
    skarbowych ?
    Ile to dzisiaj trzeba tych miliardow na same odsetki ?

  • 9. Data: 2004-12-14 12:56:41
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Uzytkownik "kuba" <k...@k...onet.pl> napisal w wiadomosci

    > Europa potega jest gospodarcza ;)
    > A pln myslisz ze bylby cos wart gdyby nie nadprodukcja obligacji
    > skarbowych ?
    > Ile to dzisiaj trzeba tych miliardow na same odsetki ?

    nie tylko obligacje, prawie wszystko oplaca sie kupic.

  • 10. Data: 2004-12-14 13:18:57
    Od: "Marcin" <n...@x...pl>

    yayco napisal/a:

    > A co, zlikwidowali Amerykę? Znowu coś przespałem?

    No przeciez Dablju bakructwo oglosil :P

    --
    Marcin