  • 1. Data: 2004-12-13 23:26:10
    Temat: Rachunek dla osoby niepelnoletniej
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl>

    Witam

    Jaki rachunek z kanalem inetowym, telefonicznym i plaska karta
    polecalibyscie dla dziecka ?
    Najwazniejsze to tanie wyplaty z bankomatu.
    Wstepnie mysle o rachunku w multibanku, tyle, ze w poludniowej czesci Lodzi
    nie uswiadczysz bankomatow bez prowizji.

    pzdr
    wkg

  • 2. Data: 2004-12-13 23:33:03
    Temat: Re: Rachunek dla osoby niepelnoletniej
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    wkg napisał(a):

> [...]
    > Wstepnie mysle o rachunku w multibanku, tyle, ze w poludniowej czesci Lodzi
    > nie uswiadczysz bankomatow bez prowizji.
    \
    http://www.mbank.com.pl/oferta/rachunki/izzy/index.h
    tml ?

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 3. Data: 2004-12-13 23:48:20
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl>

    Markus Sprungk wrote:

    > \
    > http://www.mbank.com.pl/oferta/rachunki/izzy/index.h
    tml ?

    Hmmmmm:

    mbank:
    Za izzyKartę wydaną po 01.10.2003r będziesz płacić miesięcznie tylko 2zł!
    Rewelacja ; )

    multibank:
    5 Karta Visa Electron

    - Opłata za wydanie 0 , 00 zł

    - Opłata za użytkowanie 0 , 00 zł

    Do tego klopoty z polaczeniem z multilinia mbanku, brak mozliwosci
    bezposrednigo kontaktu z doradca, szersza oferta multibanku w przyszlosci,
    ta sama lista bezprowizyjnych bankomatow ...

    pzdr
    wkg

    begin 666 1x1.gif
    K1TE&.#EA`0`!`(#_`,# P ```"'Y! $`````+ `````!``$```("1 $`.P``
    `
    end

  • 4. Data: 2004-12-13 23:52:58
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl>

  • 5. Data: 2004-12-14 07:01:45
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "wkg" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    Lodzi
    > nie uswiadczysz bankomatow bez prowizji.

    Zalezy w ktorej poludniowej czesci....
    carrefour
    BZWBK przy Podgornej
    Geant na Wlokniarzy tez nie jest na polnocy
    Ale ogolnie malo, fakt.

    Inteligo ma najwiecej bezplatych bankomatow plus mozliwosc bezprowizyjnej
    wyplaty w tych kartonowych budkach - agencjach PKO BP (o ile maja POS). Przy
    obracaniu malymi kwotami to sie moze przydac - tylko w agencji dziecie moze
    wyplacic np. 11,50zl na lody kiedy nie ma 20zl na koncie by wyplacic w
    bankomacie...;-))
    BTW: w bankomatach Euronetu minimalna wyplata to 50zl
    Zakladasz dziecku konto glowne z karta i subkonto bez karty. Na subkonto
    wplacasz 100zl a saldem konta glownego dziecko niech sie bawi.
    No chyba, ze kieszonkowe bedzie mialo na tyle wysokie, ze nie bedzie mialo
    problemow z utrzymaniem sredniego salda nie mniej niz 100zl...
    Za karte bedzie placic 0,99zl/mc ale za to jest to karta ktora moze placic w
    internecie.

    Hint: zeby wyplacic w agencji PKO BP bez prowizji trzeba... miec na koncie
    9,99zl na prowizje ktora jest najpierw blokowana a potem odblokowywana. Taki
    ficzer...;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 6. Data: 2004-12-14 08:33:42
    Od: w...@p...onet.pl

> [...]
    > Wstepnie mysle o rachunku w multibanku, tyle, ze w poludniowej czesci Lodzi
    > nie uswiadczysz bankomatow bez prowizji.

    Mysle ze najlepszy dostep do rachunku proponuje BPH.
    Oplata za prowadzenie rachunku Junior: 1.5 PLN
    Oplata za karte: 2 PLN
    bankowosc internetowa/SMS/WAP: za darmo
    Duzo bankomatow BPH i Euronetu w ktorych wyplacasz bez prowizji.

  • 7. Data: 2004-12-14 08:37:51
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Mysle ze najlepszy dostep do rachunku proponuje BPH.

    Może i tak myślisz, ale na pewno Ci za to "myślenie" płacą -

    inetnum: 193.108.177.0 - 193.108.177.255
    netname: BPHPBK-KRAKOW-PL
    descr: Bank Przemyslowo Handlowy PBK S.A.

    Nie uważasz, że wypadałoby to napisać zamiast udawać "bezstronnego"
    internautę?

  • 8. Data: 2004-12-14 08:58:00
    Od: "Amigo" <a...@o...pl>

    raczej nie polecam BPH,największe opłaty(aczkolwiek dobry dostęp do
    kanałów),Inteligo może mieć ciekawą ofertę

  • 9. Data: 2004-12-14 09:13:21
    Od: w...@p...onet.pl

> [...]
    > netname: BPHPBK-KRAKOW-PL
    > descr: Bank Przemyslowo Handlowy PBK S.A.
    >

    > Nie uważasz, że wypadałoby to napisać zamiast udawać "bezstronnego"

    Nie tylko ja tak mysle, zapraszam do lektury miesiecznika Profit numer
    pazdziernikowy badz listopadowy.
    A fakt tego ze pracuje dla BPH wcale nie znaczy ze kazda swoja wypowiedz
    powinienem podpisywac "pracownik banku BPH"

  • 10. Data: 2004-12-14 09:18:41
    Od: Gree <gr33_WYTNIJ@TO_o2.pl>

    *Glenn* napisał(a):

    > Może i tak myślisz, ale na pewno Ci za to "myślenie" płacą -
    >
    > inetnum: 193.108.177.0 - 193.108.177.255
    > netname: BPHPBK-KRAKOW-PL
    > descr: Bank Przemyslowo Handlowy PBK S.A.

    Heh, nawet mi by się sprawdzać nie chciało skąd przyszedł ten post. I to
    się nazywa "obiektywny punkt widzenia" ;-) A jak wiadomo punkt widzenia
    zależy od punktu siedzenia ;)

    > Nie uważasz, że wypadałoby to napisać zamiast udawać "bezstronnego"
    > internautę?

    A tak btw - ciekawe ilu bankowców zagląda na grupę i się tu wypowiada
    pod szyldem szarego użytkownika :)

    Gree