    From: "Krab" <_...@k...pl__>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: (AIRPOLONIA) - odzyskac z VISA w LukasBank
    Date: Tue, 14 Dec 2004 21:12:46 +0100

    Użytkownik "ZOMO" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:cpn5n6$abb$1@news.onet.pl...
    > jeszcze niczego nie zaplacilem - karta kredytowa jak
    > sama nazwa wskazuje sluzy wydawaniu pieniedzy banku
    > (w tym przypadku Lukas Bank-u) - a w perspektywie
    > czasu, po zakupie / wykonaniu uslugi - splacie tych pieniedzy
    > - nie ma uslugi - nie ma pieniedzy - chodzi mi tylko
    > o procerure uniewaznienia tej platnosci....

    obawiam sie ze JUZ zaplaciles, nie ma znaczenia, ze nie swoimi pieniedzmi,
    pobrales kredyt, ktory nalezy splacic (to tak należy interpretować, a nie w
    sposób Tobie dogodny) !

    jaka masz podstwe do reklamacji ? ze klient zbankrutowal ? nie zartuj sobie,
    a co to bank obchodzi ?
    zleciles przelew, przelew zostal zrealizowany, malo tego - ów bankrut nie
    był całkiem złodziejski, bo dogadał się z innym przewoźnikiem że za
    symbolicznego grosza, można było kilka :-)) biletów kupic - o ile sie
    wcześniej zrobiło ten przelew forsy.
    Oczywiście możesz złozyć reklamacje tranzakcji - na pismie - tylko wymyśl
    jakąs sensowny powód niż ten że klient nie wywiązał się z umowy - bo bank -
    wywiązał się z umowy między Tobą a bankiem..