  • 11. Data: 2004-12-15 09:25:12
    Temat: Re: (AIRPOLONIA) - odzyskac z VISA w LukasBank
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl>

    On Tue, 14 Dec 2004 21:12:46 +0100, "Krab" <_...@k...pl__> wrote:

    >jaka masz podstwe do reklamacji ? ze klient zbankrutowal ? nie zartuj sobie,
    >a co to bank obchodzi ?

    Ustawa o EiP.
    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ IRC: _555, http://trzypion.oldfield.org.pl/fotki/koty/kropek/

  • 12. Data: 2004-12-15 10:26:06
    Temat: Re: (AIRPOLONIA) - odzyskac z VISA lub MasterCard
    Od: "ZOMO" <f...@p...onet.pl>

    > A reklamację ocyzwiście bym złożył. To że jakiś bank nie przyjmuje
    > reklamacji, to jakiś żart chyba. Reklamację przyjąć musi, może ją co
    > najwyżej rozpatrzyć negatywnie.

    i to zamierzam zrobic - nic mnie to nie kosztuje ...
    nie mam zamiaru sie z nimi awanturowac, ale mala
    reklamacje, czemu nie....

  • 13. Data: 2004-12-15 11:32:47
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Tomasz Opalski wrote:
    http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_041215/e
    konomia/ekonomia_a_23.html

    > Pytanie tylko czy na stronach VISA czy MC są gdzieś te warunki spisane
    > otwartm tekstem?

    na koncu artykułu jest wypowiedz dyr. MasterCard ze reklamacja jest uzasadniona
    *** blad ***

  • 14. Data: 2004-12-15 14:21:35
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl>

    blad <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> napisał(a):

    > na koncu artykułu jest wypowiedz dyr. MasterCard ze reklamacja jest
    uzasadniona
    > *** blad ***

    Otóż to! Ciekaw jestem, czy te "przepisy międzynarodowych organizacji
    płatniczych" są gdzieś dostępne do wglądu, bo zakładając że wspomniany
    Pekao, jak deklaruje, odrzuci reklamację warto by było mieć jakąś podstawę
    do jej zaskarżenia.
    Swoją drogą z wypowiedzi dyr Federowicza wynika, że to eCard przejmie
    zobowiązania za niezrealizowane usługi. No chyba że się na tą okoliczność
    ubezpieczył lub wymusił ubezpieczenie na AP, wtedy beknie ubezpieczyciel.

    Tomek

  • 15. Data: 2004-12-15 16:04:42
    Od: andy_k <a...@a...org>

    On Wed, 15 Dec 2004 14:21:35 +0000 (UTC), "Tomasz Opalski"
    <o...@N...gazeta.pl> wrote:

> [...]
    >ubezpieczył lub wymusił ubezpieczenie na AP, wtedy beknie ubezpieczyciel.

    Bylo juz w innym artykule, do ktorego tez link na tej grupie chyba podawano,
    ze ecard namawial AP do ubezpieczenia sie, ale firma z tego nie skorzystala.

  • 16. Data: 2004-12-15 18:24:35
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Adam Płaszczyca wrote:
    > Ustawa o EiP.

    a dokładnie?

    KG

  • 17. Data: 2004-12-15 18:28:00
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Prof_Ex" <p...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    > Krab <_...@k...pl__> napisał(a):
    >
    > [..]
    >
    > IMHO podstawa do reklamacji jest to, ze klient zaplacil za usluge
    > ktora nie zostala jednak wykonana.

    Ale zawsze mozna powiedziec, ze usluga bylo nabycie biletu przez internet i
    ta usluga zostala zrealizowana.
    Zamiana biletu na usluge przewozowa nie jest wykonywana przez bank...
    ;-)

    --
    Pozdrowienia

  • 18. Data: 2004-12-15 20:00:02
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Ale zawsze mozna powiedziec, ze usluga bylo nabycie biletu przez
    > internet i ta usluga zostala zrealizowana.
    > Zamiana biletu na usluge przewozowa nie jest wykonywana przez bank...
    > ;-)

    Teoretycznie to ja się zgadzam, ale moje doświadczenie temu przeczy.
    Inteligo w identycznej sytuacji (prawie - chodziło o płyty) zwróciło kasę.
    Czyli jednak w tych mitycznych regulacjach Visy/MC coś musi być.

  • 19. Data: 2004-12-15 23:41:43
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Slawek Kos" <s...@p...com> writes:

    > Ale zawsze mozna powiedziec, ze usluga bylo nabycie biletu przez internet i
    > ta usluga zostala zrealizowana.
    > Zamiana biletu na usluge przewozowa nie jest wykonywana przez bank...
    > ;-)

    Nic z tego, w takich przypadkach banku nie powinno interesowac nic innego
    niz dowod, ze usluga zostala wykonana (pokwitowana) na rzecz posiadacza
    karty.

    Natomiast domyslam ze sa banki chetne do odrzucania reklamacji, mimo
    ze pieniadze wycofaja. Moze tak nalezy takich niedorzecznikow rozumiec.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 20. Data: 2004-12-16 00:48:32
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl>

    andy_k <a...@a...org> napisał(a):
    > Bylo juz w innym artykule, do ktorego tez link na tej grupie chyba
    podawano=
    > ,
    > ze ecard namawial AP do ubezpieczenia sie, ale firma z tego nie skorzystala

    No właśnie pamiętałem, że gdzieś takie stwierdzenie padło, tylko nie
    kojarzyłem czy tu czy w telewizorni.
    Ale to jest kolejna osobliwość tej sytuacji. eCard zaproponował swojemu
    klientowi wysokiego ryzyka ubezpieczenie, ale ten nie chciał, więc się nie
    ubezpieczył. Mogliby zacząć udzielać kredytów hipotecznych, wtedy każdy bez
    grosza przy duszy miałby w końcu szansę na soje M, a na propozycję
    ubezpieczenia kredytu można by się po prostu nie zgodzić :^)

    Miłego dnia
    Tomek