  • 1. Data: 2003-05-19 13:04:02
    Temat: 74 lata Pekao SA i komunikat prasowy!!!!
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Co by nie mowic o samym Pekao SA, to ich biuro prasowe jest boskie.
    No bo ktory inny bank takie cos umie przygotowac??? (a przeciez okazji
    jest sporo - na przyklad o rozwoju bankowosci elektronicznej w
    przypadku ankow wirtualnych, MultiBank o dzialaniu planow finasowych
    za granica lub agregatorach itp...). Jednym slowem zachecam do
    przeczytania calego komunikatu - WARTO!

    ROCZNICA POWSTANIA PEKAO SA HISTORIA POLSKIEGO OSZCZĘDZANIA
    Sebastian Łuczak, Bank Pekao SA, 2003.05.19
    Wysokie bezrobocie, niski wzrost dochodów i spadające stopy procentowe
    utrudniają Polakom oszczędzanie. Mimo przeszkód wielu z nas mozolnie
    składa grosz do grosza... Ale czy kiedykolwiek byliśmy oszczędni? Czy
    w ogóle umiemy oszczędzać? Czego nauczyła nas historia? Przy okazji
    74. rocznicy powstania Bank Pekao SA przejrzał swoje kroniki i wyłowił
    z nich najciekawsze fakty dotyczące oszczędzania pieniędzy
    w Polsce.
    calosc tutaj:
    http://www.prnews.pl/html.php/display?article=2557

    P.S. Brawa dla tego Pana (SL :D

  • 2. Data: 2003-05-19 14:22:51
    Temat: Re: 74 lata Pekao SA i komunikat prasowy!!!!
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <
    > Co by nie mowic o samym Pekao SA, to ich biuro prasowe jest boskie.
    > No bo ktory inny bank takie cos umie przygotowac???
    (.........)
    > P.S. Brawa dla tego Pana (SL :D

    to moze niech ten pan zadzwoni na swoją infolinii 0-801 365 365
    i zapyta czy nadal otwieraja r-ki i lokaty w EUR bo wlasnie sie dowiedzialem
    (sluże imieniem i nazwiskiem pani z infolinii), ze od 12 maja rachunkow i
    lokat
    w EUR PekaoSA.
    Oddzial twierdzi co innego ale Infolinia jest nieugieta i nie chce zmienic
    zdania ;-))
    *** blad ***

  • 3. Data: 2003-05-19 16:13:14
    Od: MiKo <m...@n...wp.pl>

    Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    > calosc tutaj:
    > http://www.prnews.pl/html.php/display?article=2557

    "Wszyscy bankowi eksperci prognozują, że nadchodzą zmiany. Przede
    wszystkim zmieni się struktura oszczędności Polaków - depozyty stopniowo
    ustąpią miejsca na rzecz funduszy inwestycyjnych, papierów wartościowych
    i ubezpieczeń."

    Mam pytanie: na czym polega oszczedzanie za pomoca ubezpieczen?

    MiKo

  • 4. Data: 2003-05-19 16:29:56
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    MiKo wrote:
    > Mam pytanie: na czym polega oszczedzanie za pomoca ubezpieczen?

    Ubezpieczenia z funduszem inwestycyjnym - wyplata na emeryture

  • 5. Data: 2003-05-19 18:08:24
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org>

    blad <b...@W...pl> napisał w

> [...]
    > i zapyta czy nadal otwieraja r-ki i lokaty w EUR bo wlasnie sie
    > dowiedzialem (sluże imieniem i nazwiskiem pani z infolinii), ze od 12

    Chyba coś połknąłeś? :)

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof K. Maj
    (Uwaga na pułapkę w adresie!)

  • 6. Data: 2003-05-19 22:34:45
    Od: "viacomp.com.pl" <b...@u...viacomp.com.pl>

    > Ubezpieczenia z funduszem inwestycyjnym - wyplata na emeryture

    co akurat jest jednym z gorszych pomysłów na oszczędzanie - o czym
    przekonało się mnóstwo Polaków bo ubiegłe lata to masowa olbrzymia
    rezygnacja z tego typu produktów finansowych

  • 7. Data: 2003-05-19 23:03:36
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    viacomp.com.pl wrote:
    > co akurat jest jednym z gorszych pomysłów na oszczędzanie - o czym
    > przekonało się mnóstwo Polaków bo ubiegłe lata to masowa olbrzymia
    > rezygnacja z tego typu produktów finansowych

    W Polsce rzeczywiscie tak jest w innych krajach nie

  • 8. Data: 2003-05-19 23:22:05
    Od: "MrMrooz" <m...@u...hoga.pl>

    napisał w wiadomości news:bab0oa$5hu$1@news.onet.pl...

    > Ubezpieczenia z funduszem inwestycyjnym - wyplata na emeryture
    Albo tez antybelkowe polisy na zycie (np. roczne) - chyba jakies firmy to
    oferowaly lub oferuja jeszcze.

    Michal M

  • 9. Data: 2003-05-20 08:58:08
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    MrMrooz wrote:

    > Albo tez antybelkowe polisy na zycie (np. roczne) - chyba jakies
    > firmy to oferowaly lub oferuja jeszcze.

    Lukas ma coś takiego w swojej ofercie - nazywa się to Stabilna Ochrona.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 10. Data: 2003-05-20 09:39:17
    Od: MiKo <m...@n...wp.pl>

    > Ubezpieczenia z funduszem inwestycyjnym - wyplata na emeryture

    O ile ja dobrze rozumiem, to takie "oszczedzanie" jest mniej efektywne
    niz np. w funduszach mBanku. Jedyny "zysk" to ewentualne odliczenie od
    podatku (ktorego jeszcze nie ma), ale znajac naszych ministrow finansow
    jestem mocno przekonany ze mimo ewentualnego odliczenia w sumie bedzie
    to mniej oplacalne niz zwykle fundusze.
    Czyli obecnie jest to mozliwosc czysto wirtualna i pewnie dlatego nie
    wiem na czym (faktycznie) polega takie oszczedzanie ;)

    MiKo