  • 1. Data: 2003-05-19 13:11:02
    Temat: CitiConnect mailing: Ale wtopa...
    Od: "Pan Bambaryla" <p...@u...pl>

    Witam,

    Właśnie dostałem od nich mailing z informacją o możliwości
    tańszego wysłania kwiatów dla mamy. Ale tak walnęli, że kopara
    mi opadała...

    Nagłówek pełen maili ich klientów (paręset maili)!!

    Czy to nie podpada pod jakieś ustawy??

    Co z tym zrobić?

    Pzdr,
    Bam

  • 2. Data: 2003-05-19 13:18:27
    Temat: Re: CitiConnect mailing: Ale wtopa...
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Pan Bambaryla wrote:
> [...]
    > mi opadała...
    > Nagłówek pełen maili ich klientów (paręset maili)!!

    Uuu - to druga taka wpadka po niegdysiejszej Pekjao SA - mozna zaczac
    sprzedawac ;)

  • 3. Data: 2003-05-19 13:46:04
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "Pan Bambaryla" <p...@u...pl> napisał w wiadomości
    > Co z tym zrobić?

    prześlij zdecydowanie do GIODO forward

    ewentualnie możesz do prokuratury jeśli ci się chce :)

    ale lepiej poinformuj CITI, że tak to do ciebie dotarło i że poinformujesz o
    tym prokuraturę - ciekawe jak zareagują

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 4. Data: 2003-05-19 14:39:30
    Od: "Pawel Kierski" <p...@m...com.pl>

    Pan Bambaryla <p...@u...pl> w wiadomości
    news:baal5s$3bm$1@atlantis.news.tpi.pl napisał(a):
> [...]
    > mi opadała...
    >
    > Nagłówek pełen maili ich klientów (paręset maili)!!

    Zaprosić jakiegoś dziennikarza z gazety finansowej (lub działu
    finasowego) do asystowania w zgłaszaniu wykroczenia na Policji:
    http://ks.sejm.gov.pl:8010/proc4/ustawy/409_u.htm - artykuły: 10,
    4, 25 oraz definicje w 2.

    --
    Paweł Kierski
    p...@m...com.pl

  • 5. Data: 2003-05-19 15:25:23
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> napisał w wiadomości

    > ale lepiej poinformuj CITI, że tak to do ciebie dotarło i że poinformujesz
    > tym prokuraturę - ciekawe jak zareagują

    Ja juz dostalem od nich maila bez dodatkowych niespodzianek :)

    --
    JaKi

  • 6. Data: 2003-05-20 07:08:39
    Od: "Pan Bambaryla" <p...@u...pl>

    Użytkownik "Pan Bambaryla" <p...@u...pl> napisał w wiadomości

    Dokładnie 470 adresów w środku... a najgorsze jest teraz to, że ludziska
    piszą do siebie nawzajem i zawalają skrzynkę jedynym lub dwoma dodanymi
    zdaniami, załączając w treści cały nagłówek...

    Jeden koleś testuje nawet bazę puzstym mailem - no i sprzeda ją pewnie...

    Napisałem do Gazety - zobaczymy, czy będzie artykuł.

    Pzdr,
    Bam