  • 11. Data: 2003-05-20 10:49:39
    Temat: Re: 74 lata Pekao SA i komunikat prasowy!!!!
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Krzysztof K. Maj"

    > Chyba coś połknąłeś? :)

    fakt - nie czytam tego co pisze ;-))
    infolinia 0-801 365 365 twierdziła, ze od 12 maja rachunkow i lokat w EUR
    PekaoSA NIE ZAKŁADA !!!
    dzis infolinia sie juz poprawila i nie podaje tej bzdury

    za to jest promocja do 31 maja - mozna lokaty w EURO przewalutowac w trakcie
    trwania na USD bez zrywania lokaty,
    *** blad ***

  • 12. Data: 2003-05-20 12:30:05
    Od: "Jarosław Lech" <j...@a...net.pl>

    >O ile ja dobrze rozumiem, to takie "oszczedzanie" jest mniej efektywne
    >niz np. w funduszach mBanku. Jedyny "zysk" to ewentualne odliczenie od
    >podatku (ktorego jeszcze nie ma), ale znajac naszych ministrow finansow
    >jestem mocno przekonany ze mimo ewentualnego odliczenia w sumie bedzie
    >to mniej oplacalne niz zwykle fundusze.
    >Czyli obecnie jest to mozliwosc czysto wirtualna i pewnie dlatego nie
    >wiem na czym (faktycznie) polega takie oszczedzanie ;)

    Niektórym, szczególnie w "zamierzchłych" czasach, kiedy tzw III filar
    ograniczał się głównie, a być może wyłącznie do mo żliwości skorzystania z
    owego jak najbardziej dobrowolnego ubezpieczenia na życie z funduszem
    inwestycyjnym, gdy zdecydowali się skorzystać z tej oferty, nie znikał sprzed
    oczu ubezpieczeniowy aspekt sprawy: ubezpieczenie na życie; często dzięki
    dodatkowym umowom (i stosunkowo niewielkim kosztom) połączone z ubezpieczeniem
    w przypadku kalectwa lub poważnego wypadku (uszczerbku na zdrowiu).
    Jeszcze więcej osób zapomina, co zresztą wypłynęło niedawno w przypadku
    wątku o zgonie kredytobiorcy przy braku poręczycieli, że od dnia podpisania
    umowy ubezpieczeniowej osoba ubezpieczona w niektórych sytuacjach zyskuje duży
    plus przy ewentualnej ocenie jej zdolności kredytowej, właśnie dzięki wysokiej
    kwocie GSU, czego nie można powiedzieć o ciułaczu inwestycyjnym czy lokatowym.

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl