  • 1. Data: 2003-05-19 11:56:23
    Temat: [mBank] fundusze
    Od: "Kris Anrod" <a...@w...pl>

    Witam,

    bardzo proszę o potwierdzenie mojego rozumowania odnośnie obrotu
    jednostkami funduszy:

    dzisiaj zlecam zakup jednostek np. SEB2 za 1000zł (jedna jednostka =
    188,67)
    jutro zostaje zrealizowana transakcja (przykładowo jedna jednostka =
    189,00) czyli mam 5,291 jednostki

    po miesiącu zlecam sprzedaż
    NBP dzień następny (przykładowo jedna jednostka = 193,00) czyli na konto
    wpływa: 193 * 5,291 - (193-189)*0,2 *5,291 = 1021,16 - 4,23 = 1016,93 zł

    Z góry dziękuję.
    Pozdrawiam,
    Kris Anrod

  • 2. Data: 2003-05-19 13:46:16
    Temat: Re: [mBank] fundusze
    Od: "Krab" <_...@h...pl__>

    Użytkownik "Kris Anrod" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > po miesiącu zlecam sprzedaż

    za wyjatkiem zalozonej wysokosci wzrostu jednostki (na poziomie 25 % !! :he
    he -))))))) - to sama metoda liczenia raczej sie zgadza

  • 3. Data: 2003-05-20 08:27:27
    Od: "tomek" <t...@i...pl>

    Użytkownik "Krab" <_...@h...pl__> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Kris Anrod" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    Nie zapomniałeś przypadkiem o opłacie za zarządzanie?
    Z prowizji za zakup jednostek funduszy, dzięki mBankowi, jesteś zwoloniony,
    natomiast oddzielna opłata za zarządzanie jest indywidualną sprawą każdego
    funduszu inwestycyjnego.

  • 4. Data: 2003-05-20 08:49:19
    Od: "mPa(n)K" <k...@w...pl>

    tomek wrote:
> [...]
    > natomiast oddzielna opłata za zarządzanie jest indywidualną sprawą każdego

    Opłata za zarządzanie jest pobierana przed wycena jednostki.
    Nic od ceny jednostki poza belkowizną się jz nie odciąga.