  • 1. Data: 2003-05-19 12:59:50
    Temat: Tansze kredyty w Multiplanach
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    MultiBank w MultiPlanie Walutowym obniża oprocentowanie - kredyty w
    CHF od 2,75% w skali roku.
    MultiBank - detaliczna część BRE Banku SA - obniżył w ramach
    MultiPlanu Walutowego minimalne oprocentowanie kredytów udzielnych we
    frankach szwajcarskich do 2,75% w skali roku. Obniżeniu uległo również
    oprocentowanie pożyczki hipotecznej i wynosi obecnie od 3,90% CHF w
    skali roku.
    http://www.prnews.pl/html.php/display?article=2558

  • 2. Data: 2003-05-19 14:32:47
    Temat: Re: Tansze kredyty w Multiplanach
    Od: "MOIF" <m...@w...pl>

    no chyba dotychczasowi klienci tez sie zalapia .............

    --
    Mario

  • 3. Data: 2003-05-19 19:00:12
    Od: "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:baake4$4po$1@news.onet.pl...
    > MultiBank w MultiPlanie Walutowym obniża oprocentowanie - kredyty w
    > CHF od 2,75% w skali roku.

    Sorry, ale to nie dzieje sie automatycznie wraz ze wskaznikami
    LIBOR/WIBOR/EURIBOR ? Czy sam BANK rusza sie w posadach i costam obniza ?

    A jak wezme teraz to nbede uzalezniony od % az do nastepnej takiej laskawej
    decyzji ?

  • 4. Data: 2003-05-21 10:17:01
    Od: "Janoush" <janusz_a223a @ skrzynka.pl>

    Użytkownik "MOIF" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > no chyba dotychczasowi klienci tez sie zalapia .............

    Tak. Harmonogram jest zmieniany po najbliższej płaconej racie.

    Tak jest w umowie.

    Janusz

  • 5. Data: 2003-05-21 20:26:43
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > frankach szwajcarskich do 2,75% w skali roku. Obniżeniu uległo również
    > oprocentowanie pożyczki hipotecznej i wynosi obecnie od 3,90% CHF w

    Amra po przykrych doświadczeniach ze "wspaniałym" kredytem w PLN w mBanku od
    5,95% do 9,95% mam tylko dwa pytania.

    1. Jakie warunki trzeba spełniać aby otrzymać minimalne oprocentowanie?

    2. Jakie oprocentowanie dostanie typowy klient, który bierze kredyt na 20 lat i
    jego dochód miesięczny jest rzędu np. 3-4 tysięcy netto i nie ma majątku w
    granicach pobieranego kredytu

    Pozdrowienia Tensor1.

    PS. Może już Ci się udało z wiadomego kalkulatora wydobyć warunki, przy których
    oprocentowanie KM w PLN jest w granicach 7%.

  • 6. Data: 2003-05-21 21:47:23
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Amra po przykrych doświadczeniach ze "wspaniałym" kredytem w PLN w
    > mBanku od 5,95% do 9,95% mam tylko dwa pytania.

    he he - a skad ja moge to wiedziec wszystko? :) Mozna pytac rzecznika
    :)

    > 1. Jakie warunki trzeba spełniać aby otrzymać minimalne
    > oprocentowanie?

    Trzeba byc klientem konta Aquarius - i tutaj chyba defaultowo sie
    takike oprocentowanie dostaje AFAIK

    > 2. Jakie oprocentowanie dostanie typowy klient, który bierze kredyt
    > na 20 lat i jego dochód miesięczny jest rzędu np. 3-4 tysięcy netto
    > nie ma majątku w granicach pobieranego kredytu

    zero pojecia :)

    > PS. Może już Ci się udało z wiadomego kalkulatora wydobyć warunki,
    > przy których oprocentowanie KM w PLN jest w granicach 7%.

    podejrzewam zesciema reklamowa i dla znajomych krolika - lub dla VIPow
    (zlote karty itp)

  • 7. Data: 2003-05-22 06:08:34
    Od: "Darek" <g...@p...fm>

    napisał w wiadomości news:bags2j$1ib$1@news.onet.pl...

    > Trzeba byc klientem konta Aquarius - i tutaj chyba defaultowo sie
    > takike oprocentowanie dostaje AFAIK

    Nic podobnego
    Wlasnie mamy konto Aquarius i wspolne dochody z zona dosc spore. Udzial
    wlasny 30% na pewno. Kredyt zostal nam przyznany ale zaproponowano
    oprocentowanie 3,4%. Podobno takie oprocentowanie jesli 70% udzialu ale to
    pewnie wielce dyskusyjne.
    Przy kredycie w PLN zaproponowano nam 7,95% (troche daleko do 5,95%)

  • 8. Data: 2003-05-22 15:49:41
    Od: Andrzej Bagiński <a...@c...idk.com.pl>

    Darek <g...@p...fm> wrote:
> [...]
    > wlasny 30% na pewno. Kredyt zostal nam przyznany ale zaproponowano
    > oprocentowanie 3,4%. Podobno takie oprocentowanie jesli 70% udzialu ale to

    3.4% w CHF dla Aquariusa to standard.
    Zeby dostac min. stawki z reklam to wymagaja 90% wkladu wlasnego.

    Andrzej
    --
    IDK S.C. | e-mail: A...@i...com.pl