  • 1. Data: 2004-05-05 06:24:13
    Temat: 6 dzien bez dostepu do rachunku w mBanku
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    Procedury bankowe maja ulatwiac zycie - ale tylko pracownikom bankow.
    Juz 6 dzien nie mam dostepu do rachunku w mBanku.
    W czwartek przed majowym weekendem udalo mi sie zablokowac
    dostep przez internet do rachunkow w mBanku - wina bezsprzecznie moja.
    Lecz nie rozumiem dlaczego dzwoniac pod mLinie nie moge sobie
    tego dostepu odblokowac.
    Moge tylko poinformowac o zaistnialym fakcie i czekac, czekac, czekac.
    Co za problem przelaczyc po weryfikacji do automatu gdzie mozna
    zmienic haslo. Ciekawe ile jeszcze musze czekac az mLinka zadzwoni
    i zrobi to samo co mozna bylo zrobic wczesniej.

    W chwili obecnej nie mam najmniejszej szansy dostepu do rachunku ani do
    srodkow na nim zgromadzonych. Zablokowana mozliwosc wykonywania
    przelewow, brak mozliwosci wyplaty gotowki ( nie mam zadnej karty z
    delfinem).

    Chyba po 3,5 roku korzystania z rachunku w mBanku straca zapal
    do rachunkow internetowych. Nie mam zadnej mozliwosci tak jak "w
    marmurze" by pojsc do oddzialu kladac dowod na blat zazadac dostepu do
    wlasnego
    konta.

    PiotR

  • 2. Data: 2004-05-05 06:52:02
    Temat: Re: 6 dzien bez dostepu do rachunku w mBanku
    Od: Laik <e...@m...pl.wywal.to>

    Cześć PiotR
    Wed, 5 May 2004 08:24:13 +0200 napisałeś:

> [...]
    > dostep przez internet do rachunkow w mBanku - wina bezsprzecznie moja.
    > Lecz nie rozumiem dlaczego dzwoniac pod mLinie nie moge sobie

    przepraszam, nie rozumiem.
    dokladnie tak samo sobie zablokowalem dostep, rowniez w czwartek.
    odblokowanie zajelo 2 minuty...
    telefon na 801..., autoryzacja, opcja blokowania-aktywowania kanalu,
    nowe haslo 8-20 cyfr, rozlaczenie. wejscie na internet, zalogowanie sie
    na haslo cyfrowe, przejscie procedury wymuszenia zmiany hasla na
    literowo-cyfrowe i wszystko dziala.
    chyba, ze nie miales aktywnego kanalu telefonicznego?
    --
    Laik

  • 3. Data: 2004-05-05 06:53:21
    Od: "hidie" <h...@o...pl>

> [...]
    > dostep przez internet do rachunkow w mBanku - wina bezsprzecznie moja.
    > Lecz nie rozumiem dlaczego dzwoniac pod mLinie nie moge sobie

    Podejrzewam, ze takie procedury, a właściwie sfrustrowani nimi Klienci, wcale
    nie ułatwiają życia pracownikom banku, a wręcz przeciwnie.
    Sądzę, ze chodzi głównie o bezpieczeństwo.
    Niestety, to jest znany kompromis:
    wygoda-bezpieczeństwo
    pozdr.
    hidie

    PS
    ja jestem jednak za większa wygodą, kosztem bezpieczeństwa i też uważam, że
    banki przesadzają zzabezpieczeniami
    ale tu na grupie będziemy chyba osamotnieni w tych poglądach ;-)

  • 4. Data: 2004-05-05 06:55:14
    Od: "hidie" <h...@o...pl>

> [...]
    > odblokowanie zajelo 2 minuty...

    > chyba, ze nie miales aktywnego kanalu telefonicznego?

    Chyba nie miał aktywnego ...

    pozwól, zśe zgadnę:
    na grupie "szpece" wodę mu z mózgu zrobili, że kanał telefoniczny jest
    ekstremalnie nie bezpieczny?
    ;-)
    hihi

    pozdr.
    hidie

  • 5. Data: 2004-05-05 07:22:42
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

> [...]
    że
    > banki przesadzają zzabezpieczeniami
    > ale tu na grupie będziemy chyba osamotnieni w tych poglądach ;-)

    a w ktorym momencie Ty widzisz to bezpieczenstwo

    1 Sytuacja - dzwonie do mBanku i po weryfikacji zmieniam haslo na dostep
    przez internet

    2 Sytuacja - dzwonie do mBanku i po weryfikacji mLinka obiecuje oddzwonic na
    podany
    przeze mnie podczas rozmowy numer telefonu

    w ktorym przypadku 2 sytuacja jest bezpieczniejsza ?

    Piotr

  • 6. Data: 2004-05-05 07:34:29
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    PiotR <p...@p...com> wrote:

> [...]
    > srodkow na nim zgromadzonych. Zablokowana mozliwosc wykonywania
    > przelewow, brak mozliwosci wyplaty gotowki ( nie mam zadnej karty z

    Nie uważasz, że odrobinę (przynajmniej odrobinę) sam sobie jesteś winien?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 7. Data: 2004-05-05 07:40:16
    Od: "slonk0" <s...@w...pl>

> [...]
    > dostep przez internet do rachunkow w mBanku - wina bezsprzecznie moja.
    > Lecz nie rozumiem dlaczego dzwoniac pod mLinie nie moge sobie

    Hmmm... dziwne. Tez mialam zablokowane i w oka mgnieniu, ze tak powiem,
    sobie odblokowalam. Wszystko idzie automatem i z nikim nie musisz gadac,
    umawiac sie.

    Magda-Slonko(Wroclaw)

  • 8. Data: 2004-05-05 08:03:59
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    PiotR <p...@p...com> wrote:

    > 2 Sytuacja - dzwonie do mBanku i po weryfikacji mLinka obiecuje oddzwonic na
    > podany
    > przeze mnie podczas rozmowy numer telefonu
    > w ktorym przypadku 2 sytuacja jest bezpieczniejsza ?

    W takim, w którym to Ty zapomniałeś poinformować bank o zmianie numeru
    telefonu, który to numer jest elementem procedury bezpieczeństwa.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 9. Data: 2004-05-05 08:30:20
    Od: "hidie" <h...@o...pl>

> [...]
    > podany
    >                    przeze mnie podczas rozmowy numer telefonu
    >
    > w ktorym przypadku 2 sytuacja jest bezpieczniejsza ?

    wydaje mi się, ze sytuacja nr. 2 nie ma miejsca

    pozdr
    hidie

  • 10. Data: 2004-05-05 08:35:12
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    > Nie uważasz, że odrobinę (przynajmniej odrobinę) sam sobie jesteś winien?

    a przeczytales 4 linijke w moim poscie ?
    jesli juz dyskusja schodzi na temat winy

    Piotr