  • 1. Data: 2004-05-04 19:38:00
    Temat: Podwyzka w PostFinance
    Od: "Michal Zapalowski" <n...@m...com>

    Szwajcarski PostFinance od 1 czerwca zmienia ceny.

    Konto elektroniczne, do tej pory bezplatne, bedzie kosztowalo 2 CHF/mc
    a konto papierowe 4 CHF/mc. Na pocieche mozna zamowic sobie karte
    kredytowa (Visa lub MC) - stanialy z 80 do 50 CHF.

    Oplaty za prowadzenie rachunku nie obowiazuja, jezeli ma sie
    w PostFinance zgromadzone srodki > 7500 CHF.

    Pozdrowienia,

    --
    Michal Zapalowski
    g...@g...de

  • 2. Data: 2004-05-05 16:49:31
    Temat: Re: Podwyzka w PostFinance
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Michal Zapalowski" <n...@m...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > a konto papierowe 4 CHF/mc. Na pocieche mozna zamowic sobie karte
    > kredytowa (Visa lub MC) - stanialy z 80 do 50 CHF.

    A ile kosztuja przelewy do Szwajcarii i do strefy EUR?
    Jakie oprocentowanie wkladow a'vista?
    Sa jakies lokaty terminowe?

    --
    Pozdrowienia

  • 3. Data: 2004-05-05 18:52:24
    Od: "Michal Zapalowski" <n...@m...com>

    Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...com> napisał:

    > A ile kosztuja przelewy do Szwajcarii

    via net = 0 CHF, papierowego nigdy nie robilem - chyba 2CHF

    > Jakie oprocentowanie wkladow a'vista?

    nieduze, 0.25% AFAIR

    > Sa jakies lokaty terminowe?

    Sa. Jest tez cos w stylu eMax'a (1.125%), tudziez market
    z funduszami inwestycyjnymi oraz akcjami.

    A zreszta sam sobie poczytaj: https://www.postfinance.ch

    Pozdrowienia,

    --
    Michal Zapalowski
    g...@g...de

  • 4. Data: 2004-05-05 21:35:31
    Od: czeslaw <n...@d...slp.pl>

    Dnia 2004-05-05 20:52, Użytkownik Michal Zapalowski napisał:

    > via net = 0 CHF, papierowego nigdy nie robilem - chyba 2CHF

    Skąd ?

    Papierowy - nie liczylem dokladnie ale bylo powiedziane cos o 0.5% kwoty.

    > A zreszta sam sobie poczytaj: https://www.postfinance.ch

    Pewnie najpierw sie troche spoci.
    ---

  • 5. Data: 2004-05-07 12:22:43
    Od: Przemek Wrzesiński <p...@n...gazeta.pl>

    Pięknego dnia Wed, 5 May 2004 18:49:31 +0200, osobnik ukrywajacy sie pod
    pseudonimem "Slawek Kos" <s...@p...com> w wiadomosci
    <c7b5um$8t9$1@inews.gazeta.pl> napisal/a:

    >A ile kosztuja przelewy do Szwajcarii i do strefy EUR?

    Do strefy EUR to nie wiem ale do Polski kosztowal mnie 3 CHF i zajelo to
    tylko 2 dni.

    Przemek