    From: "PiotR" <p...@p...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: 6 dzien bez dostepu do rachunku w mBanku
    Date: Wed, 5 May 2004 08:24:13 +0200

    Procedury bankowe maja ulatwiac zycie - ale tylko pracownikom bankow.
    Juz 6 dzien nie mam dostepu do rachunku w mBanku.
    W czwartek przed majowym weekendem udalo mi sie zablokowac
    dostep przez internet do rachunkow w mBanku - wina bezsprzecznie moja.
    Lecz nie rozumiem dlaczego dzwoniac pod mLinie nie moge sobie
    tego dostepu odblokowac.
    Moge tylko poinformowac o zaistnialym fakcie i czekac, czekac, czekac.
    Co za problem przelaczyc po weryfikacji do automatu gdzie mozna
    zmienic haslo. Ciekawe ile jeszcze musze czekac az mLinka zadzwoni
    i zrobi to samo co mozna bylo zrobic wczesniej.

    W chwili obecnej nie mam najmniejszej szansy dostepu do rachunku ani do
    srodkow na nim zgromadzonych. Zablokowana mozliwosc wykonywania
    przelewow, brak mozliwosci wyplaty gotowki ( nie mam zadnej karty z
    delfinem).

    Chyba po 3,5 roku korzystania z rachunku w mBanku straca zapal
    do rachunkow internetowych. Nie mam zadnej mozliwosci tak jak "w
    marmurze" by pojsc do oddzialu kladac dowod na blat zazadac dostepu do
    wlasnego
    konta.

    PiotR