  • 31. Data: 2004-05-09 10:37:01
    Temat: Re: 6 dzien bez dostepu do rachunku w mBanku
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Kamil Jonca wrote:

    > NIe pamiętam czy nie trzeba było przedefiniować przelewów
    > zdefiniowanych. (Nie, żebym uważa to za sensowne)

    Na pewno trzeba, sama zmiana danych osobowych nie ruszy danych w przelewach.

    Bogdan B.

  • 32. Data: 2004-05-11 06:51:53
    Temat: Re: 7 dzien bez dostepu do rachunku w mBanku
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    > zadzwoń do nich jeszcze raz, przedstaw sprawę i złóż "dyspozycję
    > przyśpieszającą kontakt"

    dzis juz jest 11 dzien
    sytuacja sie nie zmienila a juz 3 razy dzwonilem
    za kazdym razem obiecywali oddzwonic

  • 33. Data: 2004-05-11 07:03:46
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    PiotR <p...@p...com> wrote:

    > dzis juz jest 11 dzien
    > sytuacja sie nie zmienila a juz 3 razy dzwonilem
    > za kazdym razem obiecywali oddzwonic

    Może czytają pbb i wyciągają wnioski :>

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 34. Data: 2004-05-11 10:32:03
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Tue, 11 May 2004 08:51:53 +0200, w <c7pteu$mcb$1@nemesis.news.tpi.pl>, "PiotR"

    > dzis juz jest 11 dzien
    > sytuacja sie nie zmienila a juz 3 razy dzwonilem
    > za kazdym razem obiecywali oddzwonic

    Aj, czepiasz się, mBank rzondzi, na pewno potrzebujesz kasy? ;>

  • 35. Data: 2004-05-11 11:43:12
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    > dzis juz jest 11 dzien
    > sytuacja sie nie zmienila a juz 3 razy dzwonilem
    > za kazdym razem obiecywali oddzwonic

    Aj, czepiasz się, mBank rzondzi, na pewno potrzebujesz kasy? ;>

    nie wiem co bardziej denerwuje, brak dostepu do konta
    czy informacje : "tak, zgloszenie mamy zakwalifikowane - dzis ktos oddzwoni"
    tak uslyszalem w czwartek, w piatek, wczoraj i dzis

  • 36. Data: 2004-05-11 11:43:46
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    > Może czytają pbb i wyciągają wnioski :>

    niby jakie ?