  • 11. Data: 2004-11-29 10:49:30
    Temat: Re: 3m-ce czy moze 6 w mBanku?
    Od: "ATZ Rzeszow" <atz_rzeszow_SPAMIK@PRECZ_gazeta.pl>

    wejdz w rachunek emax i wtedy bedziesz mial menu 'otworz lokate' z
    wlasciwymi okresami
    probowales pewnie przez ekonto i dlatego...

    GP

  • 12. Data: 2004-11-29 10:58:43
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Użytkownik "ATZ Rzeszow" <atz_rzeszow_SPAMIK@PRECZ_gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:coeumr$ss0$1@inews.gazeta.pl...

    > bzdura, w piatek zakladalem pierwsza mlokate w mbanku i wcale nie trzeba
    > tego rovbic telefonicznie
    >
    > GP

    na ich stronie tak jest ze pierwsza zaklada sie przez mlinie.

  • 13. Data: 2004-11-29 11:01:59
    Od: "ATZ Rzeszow" <atz_rzeszow_SPAMIK@PRECZ_gazeta.pl>

    > na ich stronie tak jest ze pierwsza zaklada sie przez mlinie.

    rzeczywiscie tak pisze ('powinien' ale nie pisze ze musi) ale nosz kurde
    zalozylem ta lokate przez www i wszystko gra

    GP

  • 14. Data: 2004-11-29 11:04:26
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    Użytkownik "ATZ Rzeszow" <atz_rzeszow_SPAMIK@PRECZ_gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:coeut8$hu$1@inews.gazeta.pl...
    > wejdz w rachunek emax i wtedy bedziesz mial menu 'otworz lokate' z
    > wlasciwymi okresami
    > probowales pewnie przez ekonto i dlatego...

    u mnie ta informacja - NIE jest prawdziwa, sa dostepne tylko lokaty od 12 do
    120 mies, bez wzgledu na to z jakiego konta

  • 15. Data: 2004-11-29 11:10:41
    Od: "ATZ Rzeszow" <atz_rzeszow_SPAMIK@PRECZ_gazeta.pl>

    > u mnie ta informacja - NIE jest prawdziwa, sa dostepne tylko lokaty od 12
    > do
    > 120 mies, bez wzgledu na to z jakiego konta

    To dziwne, ale jak mowil mi kolega to wina systemu - podobno nie wszycy maja
    mozliwosc zalozenia mlokaty przez www dlatego jest informacja zeby dzwonic
    na mlinie. Moze to ktos wyjasnic?

    GP

  • 16. Data: 2004-11-29 11:26:56
    Od: "Zenon Z." <o...@b...gnet.pl>

    Użytkownik "ATZ Rzeszow" <atz_rzeszow_SPAMIK@PRECZ_gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:coevkk$45j$1@inews.gazeta.pl...

    > rzeczywiscie tak pisze ('powinien' ale nie pisze ze musi) ale nosz kurde
    > zalozylem ta lokate przez www i wszystko gra
    >
    > GP
    Witam
    Pewnie tylko Tobie tak wyszło
    Pozdrówka

  • 17. Data: 2004-11-29 11:27:38
    Od: "Zenon Z." <o...@b...gnet.pl>

    Użytkownik "Krab" <_...@k...pl__> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Zenon Z." <o...@b...gnet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > a kolejna mozna juz przez www ??
    > (pytam o te krotkie)

    Tak

  • 18. Data: 2004-11-29 11:35:13
    Od: "ATZ Rzeszow" <atz_rzeszow_SPAMIK@PRECZ_gazeta.pl>

    > Witam
    > Pewnie tylko Tobie tak wyszło
    > Pozdrówka

    no wlasnie ze nie, dwoch moich znajomych zacheconych promocja % w mbanku tez
    zalozylo swoje pierwsze lokaty przez www nie dzwoniac wcale na infolinie

    GP

  • 19. Data: 2004-11-29 11:41:38
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

> [...]
    tez
    > zalozylo swoje pierwsze lokaty przez www nie dzwoniac wcale na infolinie

    zaczalem sprawdzac - da sie zalozyc, ale tylko z konta emax+ !!
    to jednak oznacza wyplate z konta ! te jedna darmowa wlasnie, wiec
    niekoniecznie musi to komus odpowiadac

  • 20. Data: 2004-11-29 11:44:23
    Od: "Zenon Z." <o...@b...gnet.pl>

    Użytkownik "ATZ Rzeszow" <atz_rzeszow_SPAMIK@PRECZ_gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:cof1it$d31$1@inews.gazeta.pl...

    > no wlasnie ze nie, dwoch moich znajomych zacheconych promocja % w mbanku
    > tez zalozylo swoje pierwsze lokaty przez www nie dzwoniac wcale na
    > infolinie
    >
    > GP
    Witam
    Rzecz w tym, że jest to możliwe w wypadku jeśli kiedykolwiek przedtem
    zakładałeś mLokatę.
    W moim przypadku tak było, i nie ma co tutaj się o to licytować jeśli
    zadajacy pytanie nie widzi takich lokat, musi założyc pierwsza przez mlinkę.
    Pozdrówka